Alchemy: The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life

Specifikacijos:
Autorius: Rory Sutherland
Puslapių skaičius: 384
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 61683438
4399
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Birželio 4 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Birželio 4 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Birželio 4 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Birželio 5 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Birželio 5 d.

199

LP EXPRESS terminale

Birželio 5 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Birželio 5 d.

249

Pristatysime į namus

Birželio 5 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Birželio 6 d.

149

Smartpost terminale

Birželio 6 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Alchemy: The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life

HOW DOES MAGIC HAPPEN? The Ogilvy advertising legend&;&;one of the leading minds in the world of branding&; (NPR)&;explores the art and science of conjuring irresistible products and ideas."Sutherland, the legendary Vice Chairman of Ogilvy, uses his decades of experience to dissect human spending behavior in an insanely entertaining way. Alchemy combines scientific research with hilarious stories and case studies of campaigns for AmEx, Microsoft and the like. This is a must-read." &;Entrepreneur ("Best Books of the Year")Why is Red Bull so popular, though everyone&;everyone!&;hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue can) as on objective qualities (flavor, price, quality). The surrounding world, meanwhile, is irreducibly complex and random. This means future success can&;t be projected on any accounting spreadsheet. To strike gold, you must master the dark art and curious science of conjuring irresistible ideas: alchemy.Based on thirty years of field work inside the largest experiment in human behavior ever conceived&;the forever-unfolding pageant of consumer capitalism&;Alchemy, the revolutionary book by Ogilvy advertising legend Rory Sutherland, whose TED talks have been viewed nearly seven million times, decodes human behavior, blending leading-edge scientific research, absurdly entertaining storytelling, deep psychological insight, and practical case studies from his storied career working on campaigns for AmEx, Microsoft, and others.Heralded as &;one of the leading minds in the world of branding&; by NPR and "the don of modern advertising" by The Times, Sutherland is a unique thought leader, as comfortable exchanging ideas with Nobel Prize winners Daniel Kahneman and Richard Thaler (both interviewed in these pages) as he is crafting the next product launch. His unconventional and relentlessly curious approach has led him to discover that the most compelling secrets to human decision-making can be found in surprising places:What can honey bees teach us about creating a sustainable business?How could budget airlines show us how to market a healthcare system?Why is it better to be vaguely right than precisely wrong?What might soccer penalty kicks teach us about the dangers of risk-aversion?Better &;branding,&; Sutherland reveals, can also be employed not just to sell products, but to promote a variety of social aims, like getting people to pay taxes, improving public health outcomes, or encouraging more women to pursue careers in tech. Equally startling and profound, Sutherland&;s journey through the strange world of decision making is filled with astonishing lessons for all aspects of life and business.

Bendra informacija apie: Alchemy: The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life

Prekės ID: 61683438
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,36 kg
Leidykla: Custom House
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Rory Sutherland
Puslapių skaičius: 384
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Alchemy: The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių