Beginning Game AI with Unity: Programming Artificial Intelligence with C# 1st ed.

Specifikacijos:
Autorius: Sebastiano M. Cossu
Puslapių skaičius: 143
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 66824791
12291
15549
-20%
Pardavėjas: Minced 4.3
Į krepšelį
598 / mėn.
Skolinantis 12291 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 598 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,40%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 21528 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 4097
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 8 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Rugpjūčio 8 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Rugpjūčio 8 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Rugpjūčio 9 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Rugpjūčio 9 d.

199

LP EXPRESS terminale

Rugpjūčio 9 d.

219

Pristatysime į namus

Rugpjūčio 9 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Rugpjūčio 12 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Rugpjūčio 12 d.

265

Smartpost terminale

Rugpjūčio 12 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: Beginning Game AI with Unity: Programming Artificial Intelligence with C# 1st ed.

Game developers will use this book to gain a basic knowledge of programming artificial intelligence using Unity and C#. You will not be bored learning the theory underpinning AI. Instead, you will learn by experience and practice, and complete an engaging project in each chapter.AI is the one of the most popular subjects in gaming today, ranging from controlling the behavior of non-player characters to procedural generated levels. This book starts with an introduction to AI and its use in games. Basic moving behaviors and pathfinding are covered, and then you move through more complex concepts of pathfinding and decision making.What You Will LearnUnderstand the fundamentals of AICreate gameplay-based AI to address navigation and decision-making problemsPut into practice graph theory and behavior modelsAddress pathfinding problemsUse the A* algorithm, the deus ex machina of pathfinding algorithmsCreate a mini stealth gameWho This Book Is ForDevelopers and programming enthusiasts with a basic knowledge of Unity and C# who want to understand and master the foundations of artificial intelligence in games
Beginning-Intermediate user level

Bendra informacija apie: Beginning Game AI with Unity: Programming Artificial Intelligence with C# 1st ed.

Prekės ID: 66824791
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,45 kg
Leidykla: APress
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Minced
Autorius: Sebastiano M. Cossu
Puslapių skaičius: 143
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Beginning Game AI with Unity: Programming Artificial Intelligence with C# 1st ed.
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių