Branded Mind: What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand

Specifikacijos:
Autorius: Erik Du Plessis, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 272, Nenurodyta
Leidimo metai: 2011
Prekės ID: 58272373
10465
13605
-23%
Pardavėjas: Pro Baltic 4.4
Į krepšelį
510 / mėn.
Skolinantis 10465 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 510 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 18360 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 3489
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Ketvirtadienį, liepos 18 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Ketvirtadienį, liepos 18 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Ketvirtadienį, liepos 18 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 19 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 19 d.

199

LP EXPRESS terminale

Liepos 19 d.

219

Pristatysime į namus

Liepos 19 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 22 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 22 d.

265

Smartpost terminale

Liepos 22 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Pro Baltic 4.4

Prekės aprašymas: Branded Mind: What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand

The Branded Mind is about how people think, in particular how people think about brands. It explores what we know about the structure of the brain and how different parts of the brain interact. Then it goes on to explain how this relates to current marketing theories on consumer behavior. It investigates developments in neuroscience and neuromarketing and how brain science can contribute to marketing and brand-building strategies. Including research by Millward Brown, one of the world's top market research companies, it touches on key topics such as the nature of feelings, emotions and moods, personality, measuring the brain, consumer behavior and decision making and market segmentation.
The Branded Mind is about how people think, in particular how people think about brands. It explores what we know about the structure of the brain and how different parts of the brain interact. Then it goes on to explain how this relates to current marketing theories on consumer behavior. It investigates developments in neuroscience and neuromarketing and how brain science can contribute to marketing and brand-building strategies.

Bendra informacija apie: Branded Mind: What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand

Prekės ID: 58272373
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Kogan Page Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic
Autorius: Erik Du Plessis, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 272, Nenurodyta
Leidimo metai: 2011

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Branded Mind: What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių