Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising 3rd Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Marieke de Mooij, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 472, Nenurodyta
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 59338278
8168
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
11299
-
11804
Į krepšelį
616 / mėn.
Skolinantis 8168 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 616 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 11088 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2724
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 21 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 21 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 21 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 22 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 22 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 22 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 22 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 22 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 23 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 23 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Minced
11804 14965
KATARATA
11299
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising 3rd Revised edition

Marieke de Mooij’s new edition of Consumer Behavior and Culture continues to explore how cultural influences can affect consumer behavior. The author uses her own model of consumer behavior to try and answer the fundamental questions about consumption – what people buy, why they buy it and how they buy.This edition has been updated to include: An insight into the different roles of the internet and the growing influence of social media An exploration of the various psychological and sociological aspects of human behavior, such as concept of self, personality, group influence, motivation, emotion, perception and information processing Updated examples throughout, including millennials as consumers and how the language of consumption can differ across cultures 
Marieke de Mooij’s new edition continues to explore how cultural influences can affect consumer behavior. The author uses her own model of consumer behavior to try and answer the fundamental questions about consumption – what people buy, why they buy it and how.

Bendra informacija apie: Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising 3rd Revised edition

Prekės ID: 59338278
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: SAGE Publications Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Marieke de Mooij, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 472, Nenurodyta
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising 3rd Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Minced 4.2
(136 pirkėjų įvertinimai)
-21%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 13 d.

000
Galimi pristatymo būdai
11804 14965
Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1538 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 16 d.

000
Galimi pristatymo būdai
11299