Corporate Social Responsibility is Not Public Relations: How to put CSR at the heart of your company and maximize the business benefits

Specifikacijos:
Autorius: Nenurodyta, Sangeeta Waldron
Puslapių skaičius: 224, Nenurodyta
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 58571053
3699
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Birželio 4 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Birželio 4 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Birželio 4 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Birželio 5 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Birželio 5 d.

199

LP EXPRESS terminale

Birželio 5 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Birželio 5 d.

249

Pristatysime į namus

Birželio 5 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Birželio 6 d.

149

Smartpost terminale

Birželio 6 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Corporate Social Responsibility is Not Public Relations: How to put CSR at the heart of your company and maximize the business benefits

Research shows that CSR improves long-term business performance and that consumers prefer to patronise organizations with strong histories of social responsibility. Customers and employees are speaking with their values as well as their wallets! But consumers especially are sensitive to empty promises and want brands to be committed to the planet, sustainability and other social issues. This book argues that trust is at stake for every organization and is the reason why communications strategies must respond authentically. If you can't be authentic about social initiatives, then don't do it because CSR is not a publicity tool! Yet some see the relationship as nothing but a marketing trick - an organization's blatant self-promotion. This book will define the real role of PR in CSR and what that relationship should be.

Bendra informacija apie: Corporate Social Responsibility is Not Public Relations: How to put CSR at the heart of your company and maximize the business benefits

Prekės ID: 58571053
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: LID Publishing
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Nenurodyta, Sangeeta Waldron
Puslapių skaičius: 224, Nenurodyta
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Corporate Social Responsibility is Not Public Relations: How to put CSR at the heart of your company and maximize the business benefits
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių