Designing Brand Identity - An Essential Guide for the Whole Branding Team 5e: An Essential Guide for the Whole Branding Team 5th Edition

Specifikacijos:
Autorius: Alina Wheeler, Debbie Millman, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 336, Nenurodyta
Leidimo metai: 2017
Prekės ID: 59360283
0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 724PRISTATYMAS
8199
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
9386
-
10544
Į krepšelį
618 / mėn.
Skolinantis 8199 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 618 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 11124 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2733
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 19 d.

000

LP EXPRESS terminale

Liepos 20 d.

0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 724PRISTATYMAS
219

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 19 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 19 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 20 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 20 d.

199

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 22 d.

265

Pristatysime į namus

Liepos 22 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 23 d.

149

Smartpost terminale

Liepos 23 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
MOSHOP
9386
Minced
10544 13453
Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Designing Brand Identity - An Essential Guide for the Whole Branding Team 5e: An Essential Guide for the Whole Branding Team 5th Edition

"A revised new edition of the bestselling toolkit for creating, building, and maintaining a strong brand. From research and analysis through brand strategy, design development through application design, and identity standards through launch and governance, Designing Brand Identity, Fourth Edition offers brand managers, marketers, and designers a proven, universal five-phase process for creating and implementing effective brand identity. Enriched by new case studies showcasing successful world-class brands, this Fourth Edition brings readers up to date with a detailed look at the latest trends in branding, including social networks, mobile devices, global markets, apps, video, and virtual brands. Features more than 30 all-new case studies showing best practices. Updated to include more than 35 percent new material. Offers a proven, universal five-phase process and methodology for creating and implementing effective brand identity"--
The bestselling guide to branding, updated with emerging trends and technologies Designing Brand Identity provides in-depth guidance for the entire branding team, with a universal five-stage process for brand development and implementation. From research and analysis through launch and governance, this book provides expert insight on all aspects of the process, and describes the best practices that build better brands. This updated fifth edition includes new and expanded coverage of social media cross channel synergy, crowdsourcing, SEO, experience branding, mobile devices, wayfinding, and placemaking, with 30 all-new case studies of top brands from various industries around the world. Fuel recognition, amplify market differentiation, create cohesion, and project value with the essential concepts and practices that build and maintain strong brands. Brand identity is key to an organization's success, helping customers navigate their options in an expanding marketplace rife with competition. How does your brand stand out? How do you attract your target? It's all in the process. This book delivers a clear roadmap to brand development and maintenance, with in-depth guidance every step of the way. Infuse your brand with authenticity and meaning Create a cohesive suite of branding products Design for flexibility, durability, and sustainability Develop solid strategy around positioning, architecture, and more A successful brand requires zero context, and is recognizable when stripped down to its barest bones; Coca-Cola, Apple, Nike, Disney, McDonalds—the strongest brands are immediately recognized as a safe bet and a better value over the competition anywhere in the world. It's no coincidence that certain brands endure, while others undergo repeated revamps to remain relevant. Designing Brand Identity shows you how to recognize the myriad factors that contribute to strength, and merge them into your organization's winning brand.

Bendra informacija apie: Designing Brand Identity - An Essential Guide for the Whole Branding Team 5e: An Essential Guide for the Whole Branding Team 5th Edition

Prekės ID: 59360283
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: John Wiley Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Taip
Pardavėjas: KATARATA, Minced, MOSHOP
Autorius: Alina Wheeler, Debbie Millman, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 336, Nenurodyta
Leidimo metai: 2017

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Designing Brand Identity - An Essential Guide for the Whole Branding Team 5e: An Essential Guide for the Whole Branding Team 5th Edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: MOSHOP 4.2
(3 pirkėjų įvertinimai)
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 19 d.

000
Galimi pristatymo būdai
9386
Pardavėjas: Minced 4.3
(264 pirkėjų įvertinimai)
-21%
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 24 d.

000
Galimi pristatymo būdai
10544 13453