Digital Storytelling for Brands

Specifikacijos:
Autorius: Bridget Tombleson, Katharina Wolf
Puslapių skaičius: 296
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 75265817
5559
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
728 / mėn.
Skolinantis 5559 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 728 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6552 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 1853
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 29 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 29 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 29 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 30 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 30 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 30 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 30 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 30 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 31 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 31 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Digital Storytelling for Brands

This is the first digital storytelling textbook to take a business and marketing perspective/application by focusing on brands and consumers.
Digital storytelling for brands has become a non-negotiable skill in the 21st century, due to the need to connect and communicate with diverse audiences across multiple channels and platforms.  The ability to understand narrative(s) is now a prerequisite for many business, communication, marketing and public relations professionals, as well as content creators and journalists. This book teaches essential skills in deconstructing the traditional narrative and how to adapt narrative to fit contemporary platforms. Co-creative methods are emphasised and provide readers with a theoretical underpinning of participatory culture, and narrative. For the first time ever, this book brings together extant arts and humanities-based models with business theory. It provides learners with a clear understanding of the creative and persuasive form of narrative within a digital context, whilst building brand. Contemporary case studies highlight challenges faced in the digital world, including implications for reputation management, considerations associated with mis- and disinformation and the crucial role of the collective narrative. A key principle guiding this book is: ‘the more digital we become, the more we crave to feel human’ and it is this very space where digital storytelling can cut through the (digital) noise to provide an authentic connection.Bridget Tombleson is an academic at Curtin University, Perth, Western Australia, with more than twenty years’ experience in public relations and the communication industry.Katharina Wolf is an Associate Professor at Curtin University in Perth, Western Australia, and Lead of the Faculty of Business and Law’s public relations program.

Bendra informacija apie: Digital Storytelling for Brands

Prekės ID: 75265817
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,17 x 0,24 m, 0,3 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Bridget Tombleson, Katharina Wolf
Puslapių skaičius: 296
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Digital Storytelling for Brands
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių