Driving Consumer Engagement in Social Media: Influencing Electronic Word of Mouth

Specifikacijos:
Autorius: Anna Bianchi
Puslapių skaičius: 182
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 66798126
9749
12499
-22%
Pardavėjas: Minced 4.3
Į krepšelį
735 / mėn.
Skolinantis 9749 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 735 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 13230 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 3251
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 25 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 25 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 25 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 26 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 26 d.

199

LP EXPRESS terminale

Liepos 26 d.

219

Pristatysime į namus

Liepos 26 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 29 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 29 d.

265

Smartpost terminale

Liepos 29 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: Driving Consumer Engagement in Social Media: Influencing Electronic Word of Mouth

Summarizing the extant research on marketing communications, social media and word of mouth, this book clarifies terms often incorrectly and interchangeably used by scholars and marketers and provides principles of effective marketing communications in social media for different brand types and in different geographic markets. Conversations among consumers on social media now have an unprecedented ability to shape attitudes toward people, products, services, brands and to influence buying decisions. Consequently, the digital era brings to the fore the importance of interpersonal relations and the power of personal recommendations. This book is the first to empirically investigate how the form and appeal of marketing communications in social networks influence electronic word of mouth, including an examination of brand type and geographic market. The author focuses on motivations and reveals why people exchange opinions about brands, products and services in the digital environment. The book summarizes the existing research on marketing communications, social media and word of mouth, provides a cutting-edge knowledge based on the analysis of the actual behavior of consumers and rules of effective marketing communications in social media. This research-based book is written for scholars and researchers within the fields of marketing and communication. It may also be of interest to a wider audience interested in understanding how to use social media to influence electronic word of mouth.

Bendra informacija apie: Driving Consumer Engagement in Social Media: Influencing Electronic Word of Mouth

Prekės ID: 66798126
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,29 kg
Leidykla: Taylor & Francis Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Sociologija
Knyga su ištrauka: Taip
Pardavėjas: Minced
Autorius: Anna Bianchi
Puslapių skaičius: 182
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Driving Consumer Engagement in Social Media: Influencing Electronic Word of Mouth
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių