End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media 2nd Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Carlos Gil, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 288, Nenurodyta
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 59429008
0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 724PRISTATYMAS
3399
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
5184
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 19 d.

000

LP EXPRESS terminale

Liepos 20 d.

0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 724PRISTATYMAS
219

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 19 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 19 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 20 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 20 d.

199

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 22 d.

265

Pristatysime į namus

Liepos 22 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 23 d.

149

Smartpost terminale

Liepos 23 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Pro Baltic
5184 6740
Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media 2nd Revised edition

WINNER: American Book Fest Best Book Awards 2020 - Marketing and Advertising category WINNER: NYC Big Book Award 2020 - Business: Small Business and Entrepreneurship category WINNER: BookAuthority Best New Book to Read in 2020 - Social Media Marketing category FINALIST: Business Book Awards 2020 - International Business Book category In a post-pandemic society, how can brands adapt to the new age of marketing without alienating their customers or clients? How can companies remain relevant in an era where a TikTok influencer has more impact than a billion-dollar corporation? The answer is to be human. In today's fragmented and noisy digital ecosystem, more people appreciate the value of authentic marketing and an engaged community than the number of likes on a post or what their favorite brand has on sale. The End of Marketing revolutionizes the way brands, agencies and marketers should approach marketing to reach today's consumers. Using lessons from celebrities including DJ Khaled, Kim Kardashian, Ja Rule and Kanye West, and organizations such as Marriott, Wendy's, Airbnb, Zoom and others, this book teaches you the framework to help you reclaim organic engagement, develop strategies for engaging customers and become a marketing savage. This fully updated second edition of The End of Marketing will teach you how to remain digitally relevant in a post-pandemic world where algorithms dominate, organic reach is dwindling and consumers don't want to be sold to; they want to be engaged.

Bendra informacija apie: End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media 2nd Revised edition

Prekės ID: 59429008
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Kogan Page Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA
Autorius: Carlos Gil, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 288, Nenurodyta
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media 2nd Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Pro Baltic 4.4
(548 pirkėjų įvertinimai)
-23%
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 15 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5184 6740