Getting beyond better

Specifikacijos:
Autorius: Roger L. Martin, Sally Osberg, Arianna Huffington
Puslapių skaičius: 272
Leidimo metai: 2015
Prekės ID: 69266001

Prekė išparduota

Pranešime, kai prekė vėl bus prekyboje

Susijusios prekės


Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Getting beyond better

"Who really moves things forward in our society and how do they do it? How have they always done it? Strategy guru Roger Martin and Skoll Foundation CEO Sally Osberg make a compelling argument that social entrepreneurs are agents of change who recognize, in our current reality, various kinds of "equilibria"-systems in need of change-and then advance social progress by transforming these systems, ultimately replacing what exists with a new equilibrium. Seen in this light, social entrepreneurship is not a marginal activity, but one that unleashes new value for society by releasing untapped human ambition. The book begins with a probing and useful theory of social entrepreneurship, moving through history to illuminate what it is, how it works, and the nature of its role in modern society. The authors then set out a framework for understanding how successful social entrepreneurs actually go about producing transformative change. There are four key stages: understanding the world; envisioning a better future; building a model for change; and scaling the solution. With both depth and nuance, Martin and Osberg offer rich examples and stories, and share lessons and tools applicable to everyone who aspires to drive positive change, whatever the context. Getting Beyond Better offers a bold new framework demonstrating how and why meaningful change actually happens in the world, and offering concrete lessons and a practical model for businesses, policy-makers, and civil society organizations to generate new value, again and again. "--

Bendra informacija apie: Getting beyond better

Prekės ID: 69266001
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,3 kg
Leidykla: Harvard Business Review Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Roger L. Martin, Sally Osberg, Arianna Huffington
Puslapių skaičius: 272
Leidimo metai: 2015

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Getting beyond better
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Getting beyond better


Geriausi pardavėjo Pigu.lt pasiūlymai