Managing Hospitality Organizations: Achieving Excellence in the Guest Experience 2nd Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Robert C. Ford, Michael C. Sturman
Puslapių skaičius: 576
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 59105573
0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 624PRISTATYMAS
19585
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (3):
23499
-
28406
Į krepšelį
955 / mėn.
Skolinantis 19585 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 955 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 34380 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 6529
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 16 d.

000

LP EXPRESS terminale

Liepos 17 d.

0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 624PRISTATYMAS
219

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 16 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 16 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 17 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 17 d.

199

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 17 d.

265

Pristatysime į namus

Liepos 17 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 18 d.

149

Smartpost terminale

Liepos 18 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
23499
Pro Baltic
28406 36928
Minced
27254 33505
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Managing Hospitality Organizations: Achieving Excellence in the Guest Experience 2nd Revised edition

„A perfect book for any Hospitality program, excellent instructor support, and a good resource for students.“ -Denise A. Braley, Mitchell College Today's economy is dominated by the rapidly growing service sector. Even businesses primarily selling goods are reinventing their image and positioning themselves as service providers. Managing Hospitality Organizations: Achieving Excellence in the Guest Experience takes students on a journey through the evolving service industry. Each chapter focuses on a core principle of hospitality management and is packed with practical advice, examples, and cases from some of the best companies in the service sector. Authors Robert C. Ford and Michael C. Sturman emphasize the critical importance of focusing on the guest and creating that unforgettable customer experience. Whether your students will be managing a neighborhood cafe, a convention center, or a high-end resort hotel, they will learn invaluable skills for managing the guest experience in today's ultracompetitive environment. The Second Edition includes new coverage of technology, sustainability, sexual harassment, diversity and inclusion, and ethical leadership. Give your students the SAGE edge! SAGE edge offers a robust online environment featuring an impressive array of free tools and resources for review, study, and further exploration, keeping both instructors and students on the cutting edge of teaching and learning.

Bendra informacija apie: Managing Hospitality Organizations: Achieving Excellence in the Guest Experience 2nd Revised edition

Prekės ID: 59105573
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: SAGE Publications Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Robert C. Ford, Michael C. Sturman
Puslapių skaičius: 576
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Managing Hospitality Organizations: Achieving Excellence in the Guest Experience 2nd Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (3)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1636 pirkėjų įvertinimai)
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 9 d.

000
Galimi pristatymo būdai
23499
Pardavėjas: Pro Baltic 4.4
(536 pirkėjų įvertinimai)
-23%
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Trečiadienį, liepos 3 d.

000
Galimi pristatymo būdai
28406 36928
Pardavėjas: Minced 4.3
(248 pirkėjų įvertinimai)
-18%
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 12 d.

000
Galimi pristatymo būdai
27254 33505