Marketing in the Digital Age

Specifikacijos:
Autorius: Dinesh Kumar
Puslapių skaičius: 388
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 61371868
7890
10268
-23%
Pardavėjas: Minced 4.3
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
10291
Į krepšelį
595 / mėn.
Skolinantis 7890 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 595 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 10710 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2630
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 11 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 11 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 11 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 12 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 12 d.

199

LP EXPRESS terminale

Liepos 12 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 12 d.

265

Pristatysime į namus

Liepos 12 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 15 d.

149

Smartpost terminale

Liepos 15 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Pro Baltic
10291 13378
Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: Marketing in the Digital Age

„This textbook describes how digital methods can enhance marketing experience going beyond cliched metrics of likes and shares in digital marketing strategies. Marketing in the Digital Age takes the view that the path to the future must integrate both marketing and digital knowhow and exemplifies how digital marketing is more than just spreading the message using digital tools. A path-breaking textbook for students who wish to understand marketing in a rapidly changing environment, this book offers a fresh approach towards all the core areas of marketing, including segmentation, product development, promotion, pricing, going to the market and relationship building. Key Features: Offers conceptual clarity and refreshing treatment of use of digital tools in marketing; Encourages the readers to adopt a critical approach to standard aspects of marketing and traditional notions of use of the digital in businesses; Each chapter comes with a plethora of exhibits and case studies, from India and abroad Rich pedagogical features to aid teaching-learning in the classroom - learning objectives, chapter-end summary, glossary terms, concept-review and critical thinking questions, ideas for projects and group assignments, and much more“--
A comprehensive and engaging textbook on use and application of digital tools in marketing in a rapidly changing world. 
A comprehensive and engaging textbook on use and application of digital tools in marketing in a rapidly changing world. This textbook describes how digital methods can enhance marketing experience by going beyond cliched metrics of likes and shares in marketing strategies. Marketing in the Digital Age takes the view that the path to the future must integrate both marketing and digital knowhow and exemplifies how digital marketing is more than just spreading the message using digital tools. This path-breaking textbook is for students who wish to understand marketing in a rapidly changing environment. It offers a fresh approach towards all the core areas of marketing, including segmentation, product development, promotion, pricing, going to the market and relationship building.Key Features:• Offers conceptual clarity and refreshing treatment of digital tools in marketing• Encourages the readers to adopt a critical approach to standard aspects of marketing and traditional notions of the use of the digital in businesses• Includes chapters that come with a plethora of exhibits and case studies from India and abroad• Contains rich pedagogical features to aid teaching¬--learning in the classroom—learning objectives, chapter-end summary, key terms, concept review and critical thinking questions, ideas for projects and group assignments, and much more

Bendra informacija apie: Marketing in the Digital Age

Prekės ID: 61371868
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: SAGE Publications India Pvt Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, Minced
Autorius: Dinesh Kumar
Puslapių skaičius: 388
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing in the Digital Age
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Pro Baltic 4.4
(533 pirkėjų įvertinimai)
-23%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 2 d.

000
Galimi pristatymo būdai
10291 13378