Marketing: Real People, Real Decisions 3rd edition

Specifikacijos:
Autorius: Michael Solomon, Greg Marshall, Elnora Stuart, Bradley Barnes, Vincent-Wayne Mitchell, Wendy Tabrizi
Puslapių skaičius: 616, Nenurodyta
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 58738888
11299
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
551 / mėn.
Skolinantis 11299 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 551 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 19836 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 3767
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Birželio 25 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Birželio 25 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Birželio 25 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Birželio 26 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Birželio 26 d.

199

LP EXPRESS terminale

Birželio 26 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Birželio 26 d.

249

Pristatysime į namus

Birželio 26 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Birželio 27 d.

149

Smartpost terminale

Birželio 27 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Marketing: Real People, Real Decisions 3rd edition

Marketing: Real People, Real Decisions is the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies everyday. Timely, relevant, and dynamic, this reader-friendly text shows students how marketing concepts are implemented, and what they really mean in the marketplace. With this book, the authors show how marketing can come alive when practiced by real people who make real choices. The 3rd European Edition presents more information than ever on the core issues every marketer needs to know, including value, analytics and metrics, and ethical and sustainable marketing. And with new examples and assessments, the text helps students actively learn and retain chapter content, so they know what's happening in the world of marketing today. This edition features a large number of new cases from prominent marketing academics and professionals from around Europe.

Bendra informacija apie: Marketing: Real People, Real Decisions 3rd edition

Prekės ID: 58738888
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Pearson Education Limited
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Michael Solomon, Greg Marshall, Elnora Stuart, Bradley Barnes, Vincent-Wayne Mitchell, Wendy Tabrizi
Puslapių skaičius: 616, Nenurodyta
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing: Real People, Real Decisions 3rd edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių