Marketing research

Specifikacijos:
Autorius: Al Marshall
Puslapių skaičius: 296
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 69395011
6439
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
844 / mėn.
Skolinantis 6439 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 844 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7596 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2147
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Birželio 5 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Birželio 5 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Birželio 5 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Birželio 6 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Birželio 6 d.

199

LP EXPRESS terminale

Birželio 6 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Birželio 6 d.

249

Pristatysime į namus

Birželio 6 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Birželio 7 d.

149

Smartpost terminale

Birželio 7 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Marketing research

Marketing Research: A Managerial Approach is a new textbook that explains the market research process in a way that is easy to understand. The author discusses the main elements (problem identification, methodologies, data collection, analysis, reporting) and also places a strong focus on digital and observation-based research to reflect their growing role in marketing research practice. Balanced coverage is given to both qualitative and quantitative methodologies. The textbook provides the right amount of theoretical knowledge and practical skills needed for students who plan to become marketers and will use market research agencies rather than conduct the research themselves. Learning features include suggested journal articles, key terms, review questions and also discussion questions. There are extensive examples provided throughout the textbook. There are also a range of online resources for lecturers to use in the classroom, including PowerPoint slides, a Teaching Guide and videos. This textbook is suitable for all students studying marketing research at either an undergraduate or a postgraduate level. Dr Al Marshall is a Senior Lecturer in Marketing and a Postgraduate Coordinator in the School of Business at Le Cordon Bleu and has had a long career in market research consultancies in different countries.

Bendra informacija apie: Marketing research

Prekės ID: 69395011
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,3 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Al Marshall
Puslapių skaičius: 296
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing research
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių