Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age

Specifikacijos:
Autorius: Bertrand Teo
Puslapių skaičius: 232
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 58598968
0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 624PRISTATYMAS
2034
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (3):
3699
-
5091
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 17 d.

000

LP EXPRESS terminale

Liepos 18 d.

0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 624PRISTATYMAS
219

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 17 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 17 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 18 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 18 d.

199

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 18 d.

265

Pristatysime į namus

Liepos 18 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 19 d.

149

Smartpost terminale

Liepos 19 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
3699
Minced
3816 5379
Pro Baltic
5091 6618
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age

The connection between the media and popular culture is inextricably linked. What we listen to, watch and consume, influences our way of life, and shapes the stories that content creators tell through mass media. With digitalization, the ways in which storytellers reach their audience have evolved significantly.Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age offers an insight into this digital evolution through the eyes of a working-level journalist. This book tells the story of the seismic shift in media operations in both US and Singapore newsrooms between 2011 and 2015, when Bertrand Teo witnessed the cascading impact of digitalization in newsrooms across transnational borders. His foray into public relations &; post-journalism &; helped him to frame the impact of digitalization on Singapore audiences. Bertrand shares his take on media consumption habits among youth and how PR tactics have adapted to the evolving media landscape.
Recreating favourite Asian dishes with the goodness of plants

Bendra informacija apie: Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age

Prekės ID: 58598968
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: Marshall Cavendish International (Asia) Pte Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Bertrand Teo
Puslapių skaičius: 232
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (3)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1641 pirkėjo įvertinimas)
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 10 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3699
Pardavėjas: Minced 4.3
(251 pirkėjo įvertinimas)
-29%
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 15 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3816 5379
Pardavėjas: Pro Baltic 4.4
(538 pirkėjų įvertinimai)
-23%
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Ketvirtadienį, liepos 4 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5091 6618