New Rules of Marketing & PR: How to Use Conten t Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking to Reach Buyers Directly: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Direct

Specifikacijos:
Autorius: D M Scott
Puslapių skaičius: 480
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 59215413
4720
6465
-27%
Pardavėjas: Minced 4.3
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
5499
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 11 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 11 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 11 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 12 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 12 d.

199

LP EXPRESS terminale

Liepos 12 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 12 d.

265

Pristatysime į namus

Liepos 12 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 15 d.

149

Smartpost terminale

Liepos 15 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
5499
Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: New Rules of Marketing & PR: How to Use Conten t Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking to Reach Buyers Directly: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Direct

The new eighth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, jam-packed with new and updated techniques As the ways we communicate continue to evolve, keeping pace with the latest trends in social media, including social audio like Clubhouse, the newest online video tools such as TikTok, and all the other high-tech influences, can seem an almost impossible task. How can you keep your product or service from getting lost in the digital clutter? The eighth edition of The New Rules of Marketing and PR provides everything you need to speak directly to your audience, make a strong personal connection, and generate attention for your business. An international bestseller with nearly half a million copies sold in twenty-nine languages, this revolutionary guide gives you a proven, step-by-step plan for leveraging the power of technology to get your message seen and heard by the right people at the right time. You will learn the latest approaches for highly effective public relations, marketing, and customer communications-all at a fraction of the cost of traditional advertising! The latest edition of The New Rules of Marketing and PR has been completely revised and updated to present the most innovative methods and cost-effective strategies. The most comprehensive update yet shows you details about the pros and cons of AI and machine learning to automate routine tasks. Your life is already AI-assisted. Your marketing should be too, but there are challenges to be aware of. The definitive guide on the future of marketing, this must-have resource will help you: Incorporate the new rules that will keep you ahead of the digital marketing curve Make your marketing and public relations real-time by incorporating techniques like newsjacking to generate instant attention when your audience is eager to hear from you Gain valuable insights through compelling case studies and real-world examples The eighth edition of The New Rules of Marketing and PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly is the ideal resource for entrepreneurs, business owners, marketers, PR professionals, and managers in organizations of all types and sizes.

Bendra informacija apie: New Rules of Marketing & PR: How to Use Conten t Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking to Reach Buyers Directly: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Direct

Prekės ID: 59215413
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: John Wiley Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Minced
Autorius: D M Scott
Puslapių skaičius: 480
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

New Rules of Marketing & PR: How to Use Conten t Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking to Reach Buyers Directly: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Direct
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1622 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 8 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5499