Organizations Don't Tweet, People Do - A Manager's Guide to the Social Web: A Manager's Guide to the Social Web

Specifikacijos:
Autorius: E Semple
Puslapių skaičius: 296
Leidimo metai: 2012
Prekės ID: 63717478
4281
5937
-27%
Pardavėjas: Minced 4.2
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 30 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 30 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 30 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 31 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 31 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 31 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 31 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 31 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Birželio 3 d.

149

Smartpost terminale

Birželio 3 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.2

Prekės aprašymas: Organizations Don't Tweet, People Do - A Manager's Guide to the Social Web: A Manager's Guide to the Social Web

Practical advice for managers on how the Web and social media can help them to do their jobs betterToday's managers are faced with an increasing use of the Web and social platforms by their staff, their customers, and their competitors, but most aren't sure quite what to do about it or how it all relates to them. Organizations Don't Tweet, People Do provides managers in all sorts of organizations, from governments to multinationals, with practical advice, insight and inspiration on how the Web and social tools can help them to do their jobs better. From strategy to corporate communication, team building to customer relations, this uniquely people-centric guide to social media in the workplace offers managers, at all levels, valuable insights into the networked world as it applies to their challenges as managers, and it outlines practical things they can do to make social media integral to the tone and tenor of their departments or organizational cultures.A long-overdue guide to social media that talks directly to people in the real world in which they workGrounded in the author's unparalleled experience consulting on social media, it features eye-opening accounts from some of the world's most successful and powerful organizationsGives managers at all levels and in every type of organization the context and the confidence to make better decisions about the social web and its impact on them

Bendra informacija apie: Organizations Don't Tweet, People Do - A Manager's Guide to the Social Web: A Manager's Guide to the Social Web

Prekės ID: 63717478
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,14 x 0,22 m, 0,48 kg
Leidykla: John Wiley & Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Minced
Autorius: E Semple
Puslapių skaičius: 296
Leidimo metai: 2012

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Organizations Don't Tweet, People Do - A Manager's Guide to the Social Web: A Manager's Guide to the Social Web
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių