Social Media Success for Every Brand: The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts Into Profits

Specifikacijos:
Autorius: Claire Diaz-Ortiz, Donald Miller
Puslapių skaičius: 144, Nenurodyta
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 59393603
0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 624PRISTATYMAS
3099
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
3998
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 11 d.

000

LP EXPRESS terminale

Liepos 12 d.

0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 624PRISTATYMAS
219

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 11 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 11 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 12 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 12 d.

199

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 12 d.

265

Pristatysime į namus

Liepos 12 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 15 d.

149

Smartpost terminale

Liepos 15 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Minced
3998 5598
Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Social Media Success for Every Brand: The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts Into Profits

Apply the seven universal elements of powerful stories to dramatically improve how you connect with customers and grow your business through social media channels.
Most business owners are blindly guessing at their social media strategy, and it’s costing them time and money. Based on Donald Miller’s bestselling book Building a StoryBrand, Claire Diaz-Ortiz applies the seven principles of the StoryBrand Framework to help you build an effective, long-lasting social media plan for your brand. Social Media Success for Every Brand teaches readers how to incorporate the StoryBrand 7-Part Framework into their social media channels to increase engagement and see better results. Readers will understand exactly what they need to do with their social media to drive growth to their organization through the practical guidance of the five-point SHARE model:STORYHOWAUDIENCEREACHEXCELLENCESocial Media Success for Every Brand does not require the reader to be familiar with Building a StoryBrand but provides enough foundation to prepare the reader for practical success with their social media content. Together with the StoryBrand Framework, Claire’s SHARE model will help boost customer engagement and grow the organization’s brand awareness and revenues.

Bendra informacija apie: Social Media Success for Every Brand: The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts Into Profits

Prekės ID: 59393603
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: HarperCollins Focus
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Minced
Autorius: Claire Diaz-Ortiz, Donald Miller
Puslapių skaičius: 144, Nenurodyta
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Social Media Success for Every Brand: The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts Into Profits
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Minced 4.3
(257 pirkėjų įvertinimai)
-28%
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 16 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3998 5598