Social Warming: How Social Media Polarises Us All

Specifikacijos:
Autorius: Charles Arthur
Puslapių skaičius: 352
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 58682673
1467
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 21 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 21 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 21 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 22 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 22 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 22 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 22 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 22 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 23 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 23 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Social Warming: How Social Media Polarises Us All

An impassioned exploration of the ways in which social media has manipulated us all‘Witty, rigorous, and as urgent as a fire alarm’ Dorian Lynskey ‘Cooly prosecutorial’ Guardian Nobody meant for this to happen. Facebook didn’t mean to facilitate a genocide. Twitter didn’t want to be used to harass women. YouTube never planned to radicalise young men. But with billions of users, these platforms need only tweak their algorithms to generate more ‘engagement’. In so doing, they bring unrest to previously settled communities and erode our relationships. Social warming has happened gradually – as a by-product of our preposterously convenient digital existence. But the gradual deterioration of our attitudes and behaviour on- and offline – this vicious cycle of anger and outrage – is real. And it can be corrected. Here’s how.

Bendra informacija apie: Social Warming: How Social Media Polarises Us All

Prekės ID: 58682673
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Leidykla: Oneworld Publications
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Charles Arthur
Puslapių skaičius: 352
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Social Warming: How Social Media Polarises Us All
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių