Strategic Managerial Accounting: Hospitality, Tourism & Events Applications Revised ed.

Specifikacijos:
Autorius: Tracy Jones, Helen Atkinson, Angela Lorenz, Peter Harris
Puslapių skaičius: 320
Leidimo metai: 2012
Prekės ID: 66493171
Net 100 % prekės sumos grįžta PiguEurais
8799
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
663 / mėn.
Skolinantis 8799 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 663 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 11934 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2933
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 21 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 21 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 21 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 22 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 22 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 22 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 22 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 22 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 23 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 23 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Strategic Managerial Accounting: Hospitality, Tourism & Events Applications Revised ed.

Strategic Managerial Accounting: Hospitality, Tourism & Events Applications 6edn explores the nature of these industry sectors and how these impact on the strategic managerial accounting (SMA) tools used by decision makers in the industry.Formerly known as Managerial Accounting in the Hospitality Industry by Harris and Hazzard, this new edition builds on this successful and well known text, retaining its practical approach and active learning style, extending to consider strategic management accounting and to include tourism and events management industry contexts.This new 6th edition incorporates discussion, explanations and illustrations of the theoretical underpinning of hospitality, tourism and events related to SMA and managerial accounting concepts and techniques, together with specific examples of industry application. It has a user friendly chapter structure, with pedagogic features including objectives, learning activities, self check questions, references, and key points summaries. Each chapter includes ‘theoretical context’ sections which put the applied learning in the context of current research and thinking to bring the theory to life.Key features of this text are:* A complete revision and expansion of the well known and successful Harris and Hazzard text;* Includes several brand new chapters such as: Event and Function Management Accounting techniques, Sustainability & Environmental Management Accounting (EMA), Not-for-profit Organisations, Current Issues in Strategic Management Accounting;* Uses international real life case studies to illustrate from across the hospitality, tourism and events sectors including charity (not-for-profit) sector and music events;* Links to applied and generic research on each topic;* Includes International Financial Reporting Standards (IFRS) terminology suitable for an international audience. With a complete suite of online tutor resources, this book is essential reading for all year 2/3 undergraduate and postgraduate students studying hospitality, tourism and events management.
This text explores the nature of these industry sectors and how these impact on the strategic managerial accounting (SMA) tools used by decision makers in the industry. Formerly known as Managerial Accounting in the Hospitality Industry by Harris and Hazzard, this new edition builds on this successful and well known text.

Bendra informacija apie: Strategic Managerial Accounting: Hospitality, Tourism & Events Applications Revised ed.

Prekės ID: 66493171
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Leidykla: Goodfellow Publishers Limited
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Tracy Jones, Helen Atkinson, Angela Lorenz, Peter Harris
Puslapių skaičius: 320
Leidimo metai: 2012

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Strategic Managerial Accounting: Hospitality, Tourism & Events Applications Revised ed.
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių