Using Semiotics in Marketing: How to Achieve Consumer Insight for Brand Growth and Profits

Specifikacijos:
Autorius: Rachel Lawes
Puslapių skaičius: 280
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 64656363
7299
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
550 / mėn.
Skolinantis 7299 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 550 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 9900 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2433
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 24 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 24 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 24 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 25 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 25 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 25 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 27 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 27 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 28 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 28 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Using Semiotics in Marketing: How to Achieve Consumer Insight for Brand Growth and Profits

"Semiotics is big business. It is most famous for its unique ability to decode visual images, and is the only market research method which provides a systematic, reliable and culturally sensitive method for interpreting what visual images mean. Semioticssheds new light on consumers and the world they live in, stimulates creativity and innovation, guides brand strategy, and finds solutions to a plethora of marketing problems. Using Semiotics in Marketing will help marketers looking to launch new brands, reposition existing brands, or rejuvenate established brands. In what can seem a complex and abstract field, it is an invaluably clear, practical resource on how to seize the tremendous opportunity that semiotics offers. Written by one of the original founders of commercial semiotics, Using Semiotics in Marketing outlines precisely what semiotics is and why it matters, before moving on to demonstrate how to run a successful commercial semiotics project. Packed with fascinating case studies proving how visual imagery is interpreted differently across cultural, racial and social demographics, it provides essential insights into understanding consumers. This results in better ads, websites, packaging and social media content - ultimately driving brand growthand profits"--
Semiotics is big business. It is most famous for its unique ability to decode visual images, and is the only market research method which provides a systematic, reliable and culturally sensitive method for interpreting what visual images mean. Semiotics sheds new light on consumers and the world they live in, stimulates creativity and innovation, guides brand strategy, and finds solutions to a plethora of marketing problems. Using Semiotics in Marketing will help marketers looking to launch new brands, reposition existing brands, or rejuvenate established brands. In what can seem a complex and abstract field, it is an invaluably clear, practical resource on how to seize the tremendous opportunity that semiotics offers.Written by one of the original founders of commercial semiotics, Using Semiotics in Marketing outlines precisely what semiotics is and why it matters, before moving on to demonstrate how to run a successful commercial semiotics project. Packed with fascinating case studies proving how visual imagery is interpreted differently across cultural, racial and social demographics, it provides essential insights into understanding consumers. This results in better ads, websites, packaging and social media content - ultimately driving brand growth and profits.
Create better ads, marketing communication, branding, websites, packaging and social media content, by understanding what semiotics is and how it can be used to drive growth and profits.

Bendra informacija apie: Using Semiotics in Marketing: How to Achieve Consumer Insight for Brand Growth and Profits

Prekės ID: 64656363
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,16 x 0,23 m, 0,42 kg
Leidykla: Kogan Page Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Rachel Lawes
Puslapių skaičius: 280
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Using Semiotics in Marketing: How to Achieve Consumer Insight for Brand Growth and Profits
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių