Value-based pricing

Specifikacijos:
Autorius: Harry Macdivitt, Mike Wilkinson
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2011
Prekės ID: 66440831
8999
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
678 / mėn.
Skolinantis 8999 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 678 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 12204 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 3001
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Birželio 25 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Birželio 25 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Birželio 25 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Birželio 26 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Birželio 26 d.

199

LP EXPRESS terminale

Birželio 26 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Birželio 26 d.

249

Pristatysime į namus

Birželio 26 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Birželio 27 d.

149

Smartpost terminale

Birželio 27 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Value-based pricing

A Groundbreaking Pricing Model for the New Business Landscape Why would any customer choose Brand X over Brand Y, regardless of price? In a word: Value. When customers feel they are getting good value from your product or service, they are more than happy to pay more-which is good news for you and your business. Even in today's global market-with its aggressive competitors, low-cost commodities, savvy consumers, and intangible digital offerings-you can outsell and outperform the rest using Value-Based Pricing. Done correctly, this method of pricing and selling helps you: Understand your customers' wants and needsFocus on what makes your company differentQuantify your differences and build a value-based strategyCommunicate your value directly to your customers Now more than ever, it is essential for you to reexamine the reality of the value you offer customers-and this step-by-step program shows you how. Developed by global consultants Harry Macdivitt and Mike Wilkinson, Value-Based Pricing identifies three basic elements of the Value Triad: revenue gain, cost reduction, and emotional contribution. By delivering these core values to your customers-through marketing, selling, negotiation, and pricing-you can expect an increase in profits, productivity, and consumer goodwill. These are the same value-based strategies used by major companies such as Philips, Alstom, Siemens, and Virgin Mobile. And when it comes to today's more intangible markets-such as consulting services or digital properties like e-books and music files-these value-based strategies are more important than ever. So forget about your old pricing methods based on costs and competition. Once you know your own value-and how to communicate it to others-everybody profits.

Bendra informacija apie: Value-based pricing

Prekės ID: 66440831
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,3 kg
Leidykla: McGraw-Hill Education - Europe
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Harry Macdivitt, Mike Wilkinson
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2011

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Value-based pricing
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių