World in a Selfie: An Inquiry into the Tourist Age

Specifikacijos:
Autorius: Marco d'Eramo
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 59357113
4659
6391
-27%
Pardavėjas: Minced 4.3
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Antradienį, gegužės 21 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Antradienį, gegužės 21 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Antradienį, gegužės 21 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 22 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 22 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 22 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 22 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 22 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 23 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 23 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: World in a Selfie: An Inquiry into the Tourist Age

"The World in a Selfie offers a spirited critique of the cultural politics of a tourist age. Tourism is not just the most important industry of our century, generating huge waves of people and capital, calling forth a dedicated infrastructure, and upsetting and repurposing the architecture and topography of our cities. It also encapsulates the problem of modernity: the search for authenticity in a world of ersatz pleasures"--
A spirited critique of the cultural politics of the tourist age. Or, why we are all tourists who hate touristsWe've all been tourists at some point in our lives. How is it we look so condescendingly at people taking selfies in front of the Tower of Pisa? Is there really much to distinguish the package holiday from hipster city-breaks to Berlin or Brooklyn? Why do we engage our free time in an activity we profess to despise?The World in a Selfie dissects a global cultural phenomenon. For Marco D'Eramo, tourism is not just the most important industry of the century, generating huge waves of people and capital, calling forth a dedicated infrastructure, and upsetting and repurposing the architecture and topography of our cities. It also encapsulates the problem of modernity: the search for authenticity in a world of ersatz pleasures.D'Eramo retraces the grand tours of the first globetrotters - from Francis Bacon and Samuel Johnson to Arthur de Gobineau and Mark Twain - before assessing the cultural meaning of the beach holiday and the 'UNESCO-cide' of major heritage sites. The tourist selfie will never look the same again.

Bendra informacija apie: World in a Selfie: An Inquiry into the Tourist Age

Prekės ID: 59357113
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Verso Books
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Minced
Autorius: Marco d'Eramo
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

World in a Selfie: An Inquiry into the Tourist Age
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių