„No Filter“: „Instagram“ vidinė istorija - FT metų verslo knygos apdovanojimo nugalėtojas

Specifikacijos:
Autorius: Sarah Frier
Puslapių skaičius: 352
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 41038353
1426
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 29 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Rugpjūčio 29 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Rugpjūčio 29 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Rugpjūčio 30 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Rugpjūčio 30 d.

199

LP EXPRESS terminale

Rugpjūčio 30 d.

219

Pristatysime į namus

Rugpjūčio 30 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Rugsėjo 2 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Rugsėjo 2 d.

265

Smartpost terminale

Rugsėjo 2 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: „No Filter“: „Instagram“ vidinė istorija - FT metų verslo knygos apdovanojimo nugalėtojas

WINNER OF THE FT & MCKINSEY BUSINESS BOOK OF THE YEAR AWARD
'Deeply researched and highly entertaining.' The Times
'Lively and revealing.' Economist
'Clear-eyed and objective.' New York Times

The inside story of the how Instagram took over the world. Drawing on interviews with all the key figures at Instagram, No Filter vividly recreates the rise of the most successful photo app in history: from its origins in a Silicon Valley coffee shop, to its unprecedented billion-dollar acquisition by Facebook, to its founders' dramatic clashes with their new boss, Mark Zuckerberg. Along the way, it explores how Instagram has changed society - encouraging businesses to prioritise their aesthetic above all else, forging a new economy of digital entrepreneurs, and rewiring how a generation thinks about celebrity and success.
The result is the definitive story of how a simple platform revolutionised tech, business, and popular culture. Instagram has remade us all in its image. This book reveals how.

One of the best books of the year according to:
The Times
Fortune
Financial Times
Inc.
Economist
Newsweek
_____
'Brilliant . . . Vivid reporting and electric story-telling.' Ashlee Vance, author of Elon Musk
'Deeply sourced . . . A compelling tale of app jealousy.' Financial Times
'Frier captures the power Instagram came to wield in society even among those who didn't use it.' Washington Post

Bendra informacija apie: „No Filter“: „Instagram“ vidinė istorija - FT metų verslo knygos apdovanojimo nugalėtojas

Prekės ID: 41038353
Kategorija: Enciklopedijos ir žinynai
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,22 x 0,15 x 0,02 m, 0,5 kg
Leidykla: Cornerstone
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Enciklopedijos, Informacinės technologijos
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Sarah Frier
Puslapių skaičius: 352
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

„No Filter“: „Instagram“ vidinė istorija - FT metų verslo knygos apdovanojimo nugalėtojas
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių