Susijusių prekių skaičius: | 1 |
Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ID: | 12491156 |
Naudojimas: Rekomenduojama kvepalais purkšti pulsuojančias kūno vietas – riešus, kelius, kaklą, sritį už ausų, taip pat ir vidines alkūnių puses. Leisti išdžiūti, netrinti, nes gali pasikeisti aromatas.
Vyras, kvepiantis „Pasha Edition Noire“ aromatu yra elegantiškas ir tuo pačiu kerintis savo seksualumu.
Sportinė šio kvapo versija skleidžia gaivų ir energingą aromatą, kuriame citrusinių vaisių, arbūzo ir jūros dulksnos natos dera su giliomis kedro medienos natomis.
Viršutinės natos: citrusai ir vandens natos
Vidurinės natos: jūros natos
Pagrindinės natos: sandalmedis, ambra, baltieji kedrai
Įspėjimas: Tik išoriniam naudojimui. Saugoti, kad nepatektų į akis. Nenaudoti turint individualų netoleravimą vienai iš sudėtinių dalių ar esant pažeistai odai.
„Cartier“ - tai ne tik kvepalai. Tai kvepalai skirti „papuošti odą nematomais brangakmeniais“. Kvapusis debiutas - 1981 m. „Must de Cartier“ - tai kvapas sulaužęs kvapo konvencija. Spontaniškas, prabangus, viliojantis ir laukinis, šis kvapas tapo didžia sėkme šiems mados namams.
Paprašius apibūdinti „Cartier“ stilių, parfumerijos svetainėje „Cafleurebon“, Mathilde Laurent paaiškino: „Tai tas pats kaip ir juvelyriniuose dirbiniuose. Mes naudojame nuostabius ingredientus ir labai nedaug ingredientų. Kai turite nuostabų deimantą ar akmenį, jums nebereikia įdėti daugiau mažų spalvotų akmenukų, nes jau turite nuostabų juvelyrikos dirbinį… “
„Cartier“ iš kartos į kartą perduodamos žinios yra patikrintos laiko. Kiekvienas kūrinys - tai momentas, įvykis, istorija, emocija. Dėl šios priežasties kiekviena „Cartier“ veiklos sritis - nuo gamybos, įsigijimo iki panaudojimo - turi atitikti klientų lūkesčius.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Kaip sufleruoja pavadinimas, rytietiški – medienos kvapai išsiskiria savo sodriu charakteriu, kurio natos kyla iš medžių, dervų, samanų, žievės, pušų spyglių ir krūmų, taip pat šaknų. Žolės ir lapai gali turėti intensyvų žemišką, medžio charakterį (kaip pačiuliai ir vetiverijos). Medienos kvapams būdingos aromatingos, citrusinės kvapiosios natos. Širdyje paprastai rasite aitrių, sausų medienos natų, o bazinėse natose dominuoja derva arba mediena. Medienos ingredientai suteikia kvepalams sodrumo, šilumos, elegancijos ir gilumo, todėl yra labai svarbūs kvepalų gamyboje. Kvepaluose, kuriuose dominuoja medienos kvapai, paprastai būna sandalmedžio, pušies, pačiulio, vetiverijos ir kedro. Sandalmedis yra kreminis ir jausmingas, pačiulis primena gilią miško žemę, vetiveris – dūminis ir sodrus, kedras – sausas ir tiesmukiškas, o uda – sudėtingas ir sunkus. Mūsų asortimente rasite daugybę rytietiškų – medienos kvapų. Tai EDP, EDC, EDT, PP koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Diesel“, „Hugo Boss“, „Dolce&Gabbana“ ir kt.
Prekės ID: | 12491156 |
Kategorija: | Kvepalai vyrams |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,06 x 0,135 x 0,06 m, 0,4 kg |
Tipas: | Tualetinis vanduo |
Kvapas: | Rytietiškas |
Rūšis: | Cartier, rytietiškas kvepalai vyrams |
Skirta: | Vyrams |
Pardavėjo šalis: | Latvija |
Susijusių prekių skaičius: | 1 |
Pardavėjas: | Kouket, VMA PLUS Sp. z o.o., Beautyway, BSO System |
Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ženklas: | Cartier |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Cartier prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.