Stalo žaidimas Karuba, Haba

Specifikacijos:
Rekomend. amžius nuo: 8 m.
Tipas: Strateginiai stalo žaidimai
Prekės ID: 87960020

Prekė išparduota

Pranešime, kai prekė vėl bus prekyboje

Susijusios prekės

Prekės aprašymas: Stalo žaidimas Karuba, Haba

Šis šeimos stalo žaidimas, skirtas 2 - 4 žaidėjams nuo 8 - 99 metų.

Žaidimo trukmė 40 min.

Jau seniai nuotykių ieškotojai pasileido į smagią kelionę į Karubą. Atvykęs į salą, kiekvienas žaidėjas turės galimybę vadovauti keturių nuotykių ieškotojų komandai. Norint patekti į lobių kupinas šventyklas, turėsite pereiti tankias džiungles. Tačiau pirmiausiai reikės rasti seniai apleistus takus. Paskubėkite, nes pirmas žaidėjas pasiekęs šventyklas gaus dosniausią atlygį. Turėkite omeny, kad daugelis tekų veda į aklavietes, todėl gerai apmąstykite savo kelionės kryptį ir raskite geriausią maršrutą (pro džiungles). Štai, žiūrėk! Aukso grynuolis! Gali tuoj pat jį pasiimti, o pakeliui turėsi galimybę pririnkti ir blizgių kristalų.

Žaidimo tikslas

Nuotykių ieškotojų komanda surinkusi daugiausiai turtų – laimi.

Pakuotės turinys

4 salos

64 kristalai (verti po 1 tašką)

16 aukso grynuolių (verti po 2 taškus)

16 šventyklos lobių (verti 2, 3, 4 arba 5 taškų; rudos, mėlynos, violetinės ir geltonos spalvų)

16 nuotykių ieškotojų (kiekvienos spalvos po keturis)

16 šventyklų (kiekvienos spalvos po keturis)

144 džiunglių plytelės

Pasiruošimas žaidimui

Kiekvienas žaidėjas pasiima po salą ir pasideda prieš save. Taip pat, kiekvienas žaidėjas gaus:

-          4 skirtingų spalvų nuotykių ieškotojus

-          4 skirtingų spalvų šventyklas

-          36 vienos spalvos džiunglių plyteles (spalvos pasirinkimas nėra svarbus)

Prieš šventyklas turėtų būti tiek lobių, kiek yra žaidėjų. Atsižvelgiant į žaidėjų skaičių, naudokite šių verčių lobius:

-          2 žaidėjai: 5, 3

-          3 žaidėjai: 5, 3, 2

-          4 žaidėjai: 5, 4, 3, 2

Sudėkite lobius pagal spalvas į krūvą (turi būti 4 krūvos) mažėjančia tvarka ir padėkite stalo viduryje. Likusius lobius sudėkite į dėžę.

Pavyzdys:

Esant 3 žaidėjams, paimkite 3 šventyklų lobius su vertėmis 5, 3 ir 2; rudos, mėlynos geltonos ir violetinės spalvos. Sudarykite keturias krūvas, jų apačioje turėtų būti lobiai veri 2 taškų, o viršuje – 5 taškų.

Padėkite kristalus ir aukso grynuolis pasiekiamoje vietoje, stalo viduryje.

Nuotykių ieškotojai ir šventyklos

Prieš kiekvieną žaidimą, žaidėjai bendrai nusprendžia kur pastatyti nuotykių ieškotojus ir šventyklas. Kiekvienoje saloje nuotykių ieškotojai ir šventyklos turi būti tose pačiose vietose t.y. visos salos turi atrodyt vienodai prieš pradedant žaidimą. Pastatykite nuotykių ieškotojus ant skaičių paplūdimyje, o šventyklas ant skaičių džiunglėse.

Kiekvienas žaidėjas pasirenka po nuotykių ieškotoją ir pastato jį ant skaičiaus paplūdimyje. Tada, pastatykite tos pačios spalvos šventyklą ant skaičiaus džiunglėse (turi būti mažiausiai 3 skaičių atstumas tarp tos pačios spalvos nuotykio ieškotojo ir šventyklos).  Kiti žaidėjai padaro tą patį. (Nuotykių ieškotojų ir šventyklų sustatymo tvarka yra tokia, kad esant 3 žaidėjams, vienas žaidėjas nulemia dviejų nuotykių ieškotojų ir dviejų šventyklų padėtį, o esant 2 žaidėjams, abu žaidėjai sprendžia po du kartus)

Pavyzdys:

Karolina pasirenka mėlyną nuotykių ieškotoją ir pastato jį 20 laipsnių kampu paplūdimyje, o mėlyną šventyklą - 100 laipsnių kampu džiunglėse. Monika, Kristina ir Tomas taip pat pastato savo mėlynus nuotykių ieškotojus savo salose 20 laipsnių kampu paplūdimyje ir 100 laipsnių kampu džiunglėse.

Monika pastato geltoną nuotykių ieškotoją 90 laipsnių kampu paplūdimyje, o geltoną šventyklą - 10 laipsnių kampu džiunglėse. Jos komandos nariai daro tą patį.

Kristina pastato violetinį nuotykių ieškotoją 110 laipsnių kampu paplūdimyje, o violetinę šventyklą - 60 laipsnių kampu džiunglėse. Jos komandos nariai daro tą patį.

Tomas pastato rudą nuotykių ieškotoją 60 laipsnių kampu paplūdimyje, o rudą šventyklą – 70 laipsnių kampu džiunglėse. Jo komandos nariai daro tą patį .

Išsiskaičiuokite kuris žaidėjas bus grupės vadas. Šis žaidėjas gerai sumaišo savo 36 džiunglių plyteles ir užverstas padeda prie savo salos. Kiti žaidėjai sudeda savo plyteles pagal nurodytus skaičius aplink savo salas.

Žaidimo instrukcija

Kiekvienas žaidėjas žaidžia tik savo saloje ir stengiasi pirmas nusigauti iki lobių. Naudokite džiunglių plyteles ėjimui iki atitinkamos spalvos šventyklų. Pakeliui, žaidėjai taip pat gali rinkti kristalus ir aukso grynuolius, kurie žaidimo pabaigoje irgi skaičiuojami surinktų lobių dalimi.

Grupės vadas pakelia viršutinę savo krūvos plytelę ir garsiai perskaito ten esantį skaičių. Visi žaidėjai ieško tokios pat plytelės savo krūvose. Turite du variantus kaip elgtis suradus plyteles (variantas A ir B aprašyti apačioje). Kai kiekvienas žaidėjas atliko A arba B variantą, grupės vadas atverčia sekanti plytelė ir t.t.

A. Padėkite plytelę ant žemės

-Galite padėti plytelę laisvame plote.

- Plytelė turi būti padėta taip, kad skaičius butų viršutiniame kairiajame plytelės puses kamputyje.

- Plytelės gali būti dedamas ne šalia viena kitos, o bet kuriame žaidimo lentos plote.

- Galite dėti plyteles taip, kad sukurtumėte aklavietę.

- Jeigu atverčiama plytelė su kristalu arba aukso grynuoliu, visi žaidėjai paima atitinkamą daiktą iš stalo vidurio ir pastato ant šios plytelės. Žaidimo pabaigoje gausite taškus už surinktus kristalus ir aukso grynuolius.

Leidžiama:

-          Padedama plytelė kuri yra aklavietė

-          Plytelės sujungiamos su plytelėmis kurios veda į aklavietę

Neleidžiama:

-          Plytelės padedamos skaičiui esant ne viršutiniame kairiajame plytelės kampe

-          Plytelės padedamos ne žaidimo plote

Patarimas: Įsitikinkite, kad nuotykių ieškotojas ir  kelias į šventyklą šventykla nebūtų užkirstas netinamu plytelių klojimu.

B. Išmeskite plytelę ir judėkite į priekį

- Jeigu išmetate plytelę, galite su nuotykių ieškotoju keliauti į priekį. Taip rinksite kristalus, aukso grynuolius bei pasieksite atitinkamos spalvos šventyklą.

- Už kiekvieną išmestą plytelę galite pereiti visas sudėtas plyteles iki išmestos plytelės (galite judėti bet kurią kryptimi).

- Vienas žingsnis yra bent viena plytelė į priekį.

- Nuotykių ieškotojai gali judėti tik per plyteles.

- Tik vienas nuotykių ieškotojas gali stovėti ant vienos plytelės; peršokti jo negalima.

- Kryžkelėse galima sukti į bet kurią pusę.

- Judėjimo taškai negali būti paskirstomi kitiems žaidėjams

- Judėjimo taškų galima atsisakyti

Rinkite aukso grynuolius ir kristalus

Norėdamas paimti aukso grynuolį arba kristalą, žaidėjas turi baigti savo ėjimą atitinkamoje plytelėje ir atsisakyti judėti toliau. Paimkite lobį nuo plytelės ir padėkite prie nuotykių ieškotojo atvaizdo žemėlapio kairėje. Lobiai lieka ten iki žaidimo pabaigos. Žaidėjai gali pasirinkti nesustoti prie lobių ir jų nerinkti.

Pasiekti šventyklą

Kai nuotykių ieškotojas nusigauna iki šventyklos, atitinkamas žaidėjas pasiima vertingiausią tos spalvos šventyklos lobį likusį stalo viduryje. Žaidėjas lieka šventykloje iki žaidimo pabaigos. Jeigu daugiau nei vienas žaidėjas pasiekia tos pačios spalvos šventiką vienu metu, abu žaidėjai gauna vienodą taškų skaičių: vienas žaidėjas pasiima vertingiausią lobį, o kiti pasiima tokį kiekį kitų lobių (aukso grynuolių ir kristalų), kad jis atitiktų vertingiausio lobio vertę.

Pavyzdys:

Tomas pasiekė rudą šventyklą su savo rudu nuotykių ieškotoju ir pasiėmė rudą lobį, kurio vertė 5 taškai. Kitame raunde, Monika ir Kristina pasiekia rudą šventyklą. Moniką pasiimą lobį, kuris vertas 4 taškų. Kristina gauna lobį vertą 3 taškų ir paima papildomą kristalą iš krūvos. Taigi, Monika ir Kristina abi gauna po 4 taškus.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas pasibaigia, kai:

-          Paskutinė 36-a džiunglių plytelė yra atversta

Arba

-          Visi 4 nuotykių ieškotojai pasiekia savo šventyklas

Taškai skaičiuojami taip:

šventyklos lobiai + 2 taškai už aukso grynuolius + 1 taškas už kristalą

Aukso grynuoliai ir kristalai likę saloje nėra įskaičiuojami į galutinį rezultatą. Žaidėjas surinkęs daugiausiai taškų - laimi. Lygiųjų atveju, laimi žaidėjas kurio saloje yra daugiau džiunglių plytelių. Jeigu vėl lygiosios – laimi abu žaidėjai.

Žaidimo kūrėjas: Rudiger Dorn

Iliustratorius: Claus Stephan

Redaktorius: Jurgen Valentiner-Branth

DUK

Ką daryti, jeigu žaidėjai negali apsispręsi ką daryti su plytelėmis, nes jų veiksmai priklauso nuo kito žaidėjo veiksmų?

Tokiu atveju, žaidėjas tuo metu turintis daugiausiai taškų nusprendžia pirmas. Jeigu lygiosios, pirmas sprendžia vyresnis žaidėjas.

Trumpa atmintinė

Tikslas: Kuo greičiau nusigauti iki atitinkamos spalvos šventyklų ir pakeliui surinkti kuo daugiau aukso grynuolių ir kristalų.

Pasiruošimas žaidimui

Kiekvienas žaidėjas gauna:

1 salą

4 nuotykių ieškotojus

4 šventyklas

36 atitinkamos spalvos džiunglių plyteles

Sudėkite šventyklos lobius į krūvą ir padėkite stalo viduryje. Vertingiausi lobiai – viršuje.

Paruoškite veiksmo vietą: Kiekvienas žaidėjas pastato savo nuotykių ieškotoją ant numerio paplūdimyje, o šventyklą – džiunglėse.

Žaidimo pradžioje visos salos turi atrodyti vienodai.

Grupės vadas: sumaišo džiunglių plyteles, užverčia ir pasideda priešais save.

Kiti žaidėjai: Sudeda savo plyteles pagal numerius aplink salą.

Žaidimo instrukcija

Grupės vadas atverčia džiunglių plytelę, pasako ant jos užrašytą skaičių

Visi žaidėjai ieško tokios pat plytelės

Variantas A: Padėkite plytele ant žemės

Variantas B: Išmeskite plytelę ir judėkite į priekį (judėti galima iki pat išmestos plytelės)

Ėjimas baigiasi ant plytelės su lobiu – jį galite paimti

Ėjimas baigiasi šventykloje: pasiimkite atitinkamą vertingiausią lobį.

Žaidimas baigiasi, kai:

-          Atverčiama paskutinė džiunglių plytelė

-          Žaidėjas perkėlė visus savo nuotykių ieškotojus į šventyklas

Daugiausiai taškų (šventyklos lobiai + 2 taškai už aukso grynuolius + 1 taškas už kristalą) = Nugalėtojas

Įspėjimas: Dėmesio! Yra smulkių detalių, vaikas gali užspringti.

CE ženklinimas yra prekės gamintojo pareiškimas, kad produktas atitinka jam taikomus Europos Komisijos direktyvų reikalavimus.

Įspėjimas!

Jei žaislas turi smulkių detalių, netinka jaunesniems kaip 3 metų amžiaus vaikams. Būkite atsargūs su smulkiomis detalėmis, kurios gali atsiskirti ar būti nukąstos, nes vaikas gali užspringti arba įkvėpti! Visos žaislо pakavimo medžiagos ir detalės nėra žaislo dalys, todėl prieš paduodant žaislą vaikui, turi būti nuimtos. Naudoti prižiūrint suaugusiesiems.

Strateginiai stalo žaidimai

Stalo žaidimai apima labai daug žanrų, tačiau vienas populiariausių ir patvariausių yra strateginiai žaidimai. Šie žaidimai leidžia žaidėjams valdyti civilizaciją, kariuomenę ar net komandą ir įpareigoti juos galvoti į priekį ir pergudrauti opoziciją. Strateginiai žaidimai dažnai yra karinio pobūdžio, tačiau taip būna ne visada ir laikui bėgant žanras labai įvairavo. Daugelis tokių žaidimų susilaukia gerbėjų ir kritikų pripažinimo ir pagyrų, todėl kai kurie žaidimai aiškiai viršija savo konkurentus kaip geriausi strateginiai stalo žaidimai. Strateginiuose stalo žaidimuose, dažnai savarankiški sprendimų priėmimo įgūdžiai turi didelę reikšmę lemiant rezultatą. Beveik visi strateginiai žaidimai reikalauja vidinio „sprendimų medžio“ arba strateginio stiliaus mąstymo ir paprastai aukšto situacijos suvokimo.

Skaityti daugiau

Bendra informacija apie: Stalo žaidimas Karuba, Haba

Prekės ID: 87960020
Kategorija: Stalo žaidimai, galvosūkiai
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,31 x 0,22 x 0,07 m, 1,3 kg
Reikalingi elementai: Ne
Elementų tipas: Nenurodyta
Žaidimo kalba: Anglų
Išmanus įrenginys: Ne
Prekės ženklas: Haba
Rekomend. amžius nuo: 8 m.
Tipas: Strateginiai stalo žaidimai
Rūšis: Haba, strateginiai stalo žaidimai
Visos šio ženklo prekės: Visos Haba prekės

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Stalo žaidimas Karuba, Haba
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių