Stalo žaidimas viktorina "Laiko juosta"

Specifikacijos:
Tipas: Atminties žaidimai, Galvosūkiai, Mokomieji stalo žaidimai, Viktorinos
Prekės ID: 59823084
849
Pardavėjas: Pigu.lt 4.7
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Penktadienį, lapkričio 22 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Penktadienį, lapkričio 22 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Penktadienį, lapkričio 22 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Penktadienį, lapkričio 22 d.

199

LP EXPRESS terminale

Penktadienį, lapkričio 22 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Penktadienį, lapkričio 22 d.

265

Pristatysime į namus

Penktadienį, lapkričio 22 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Lapkričio 25 d.

149

Smartpost terminale

Lapkričio 25 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Pigu.lt 4.7
  • 90% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Stalo žaidimas viktorina "Laiko juosta"

Stalo žaidimas-viktorina „Laiko juosta“, kurios metu žaidėjai turi chronologine seka sudėti 150 Lietuvai reikšmingų įvykių. Tai puikus edukacinis žaidimas, kadangi žaidžiant pakartosite arba sužinosite reikšmingiausius Lietuvos istorijos faktus. Patikrinkite savo istorijos žinias! 

Žaidėjo tikslas: teisinga tvarka dėti korteles į laiko juostą.

Žaidėjų skaičius: 2-8 žmonių. 

Žaidimo trukmė: 30-60 min.

Amžius: 10+. 


Turinys:
1. Žaidimo kortelės: 150 vnt.
2. Žaidimo taisyklės

I. Pasiruošimas žaidimui
Gerai išmaišykite visas korteles ir kaladę padėkite ant stalo piešinėliais į viršų (kortelės pusė, kurioje parašyta data, turi būti užversta). Dėmesio: atversti kortelių negalima.
Žaidimą pradeda tas žaidėjas, kieno gimtadienis bus greičiausiai.
Žaidėjas paima nuo kaladės viršaus 6 korteles, užverstas pasideda priešais save, tada žaidėjas iš kairės padaro tą patį. Kiekvienas žaidėjas turi turėti 6 korteles. Pradėjęs žaidimą žaidėjas nuo bendros kaladės viršaus paima vieną kortelę, ją atverčia, kad matytų datą, bei padeda ją ant stalo. Ši atversta, su matoma data kortelė yra atskaitos taškas, nuo kurio žaidėjai dės bendrą chronologijos grandinę.


II. Žaidimo eiga
Savo ėjimo metu žaidėjas iš savo kaladės paima viršutinę kortelę ir padeda ją šalia (arba tarp) kortelių, esančių laiko juostoje. Jam reikia padėti šią kortelę taip, kad būtų išlaikyta teisinga chronologinė seka. Jeigu žaidėjas mano, kad jo kortelėje pateiktas įvykis buvo anksčiau, nei data kortelėje ant stalo, tai jis savo kortelę deda iš kairės, o jeigu mano, kad vėliau, tai iš dešinės pusės. Dabar jis gali atversti kortelę, kad būtų matoma data. Jeigu žaidėjas kortelę padėjo teisingai, kortelė tampa laiko juostos dalimi. Tačiau jeigu žaidėjas suklydo, ši kortelė perdedama į teisingą vietą, o žaidėjas iš bendros kaladės pasiima naują kortelę ir padeda ją į savo kaladės apačią. Ėjimas atitenka žaidėjui iš kairės.
Kiekvieno ėjimo metu žaidėjas korteles ima eilės tvarka iš savo kaladės viršaus (nemaišykite kortelių).
Dėmesio! Gali nutikti taip, kad chronologijos grandinėlėje jau yra kortelė su ta pačia data, kaip naujoje kortelėje. Tuomet žaidėjas padeda šią naują kortelę iš kairės arba iš dešinės pusės.


III. Kortelių savybės
Raudonos kortelės
Teisingai padėjus dvi iš eilės raudonas korteles, žaidėjas gali pridėti papildomą kortelę iš bendros kaladės bet kuriam žaidėjui.
Mėlynos kortelės
Padėjus teisingai dvi iš eilės mėlynas korteles, žaidėjas gali išmesti vieną savo kortelę.
Žalios kortelės
Padėjus teisingai dvi iš eilės žalias korteles, žaidėjas turi galimybę apsikeisti su bet kuriuo žaidėju bet kuria kortele.


IV. Žaidimo pabaiga
Žaidimas baigiamas, kai vienam žaidėjui baigiasi visos kortelės. Jis ir skelbiamas laimėtoju.

Įspėjimas: Dėmesio! Yra smulkių detalių, vaikas gali užspringti.

CE ženklinimas yra prekės gamintojo pareiškimas, kad produktas atitinka jam taikomus Europos Komisijos direktyvų reikalavimus.

Galvosūkiai

Stalo žaidimai - itin smagus laisvalaikio praleidimo būdas, padovanojantis daugybę gerų emocijų ir suartinantis visus žaidžiančius. Šiandieninėje stalo žaidimų rinkoje itin populiarus -galvosūkių tipas. Įtraukiantys, vaizduotę ir mąstymo įgūdžius lavinantys žaidimai užtikrins gerą laiką namuose ar draugų susibūrime. Galvosūkių grupės žaidimai taip pat ugdo gebėjimą susikaupti, lavina kalbos gebėjimus ir kantrybę. Šie stalo žaidimai puikiai tinka vakarėlių metu, kai komandinis darbas ir bendras tikslas gali suartinti vienas kito dar nepažįstančius žmones. Galvosūkių žaidimų tarpe populiariausi yra rubiko kubai, IQ tipo žaidimai su skirtingo sudėtingumo klausimais, įvairios dėlionės, komandiniai - strateginiai stalo žaidimai ir kiti. Išbandykite savo sumanumą, pasivaržykite su draugais ir patirkite karštų emocijų kupiną karuselę su sau tinkamu galvosūkiu jau dabar. Geriausia smegenų mankšta ir puiki dovana savo artimiems žmonėms.

Mokomieji stalo žaidimai

Stalo žaidimai - itin smagus laisvalaikio praleidimo būdas, padovanojantis daugybę gerų emocijų ir suteikiantis progą praleisti kokybišką laiką kartu su šeima ir draugais. Šiandieninėje stalo žaidimų rinkoje itin populiarus - mokomųjų žaidimų tipas. Įtraukiantys, vaizduotę ir mąstymo įgūdžius lavinantys žaidimai užtikrins gerą laiką namuose su šeima ar draugų susibūrime. Šios grupės žaidimai ugdo gebėjimą susikaupti, lavina kalbos gebėjimus ir moko įvairių įgūdžių. Jie pasižymi ir ypatingai gražiu dizainu, tad žaisti bus kur kas smagiau. Mokomųjų žaidimų tarpe populiariausi yra IQ tipo žaidimai su skirtingo sudėtingumo klausimais, įvairios edukacinės dėlionės, geografiniai stalo žaidimai, galvosūkiai ir daugybė kitų. Taip pat itin populiarūs vaikams skirti mokomieji stalo žaidimai. Tai puikus būdas padėti vaikui lavinti kalbos ir logikos įgūdžius, mokytis įvairiausių temų bei saugiai pažinti save supantį pasaulį. Mokomieji stalo žaidimai - geriausia smegenų mankšta, nuostabus laisvalaikio praleidimo būdas ir puiki dovana savo artimiems žmonėms. Išbandykite savo sumanumą ir patirkite malonumą mokytis kasdien su sau tinkamu žaidimu jau dabar.

Skaityti daugiau

Bendra informacija apie: Stalo žaidimas viktorina "Laiko juosta"

Prekės ID: 59823084
Kategorija: Stalo žaidimai, galvosūkiai
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,04 x 0,35 m, 0,15 kg
Reikalingi elementai: Ne
Elementų tipas: Nenurodyta
Žaidimo kalba: Lietuvių
Išmanus įrenginys: Ne
Pardavėjas: Pigu.lt
Prekės ženklas: Dream Makers
Tipas: Atminties žaidimai, Galvosūkiai, Mokomieji stalo žaidimai, Viktorinos
Rūšis: Dream Makers, atminties žaidimai, Dream Makers, galvosūkiai, Dream Makers, mokomieji stalo žaidimai, Dream Makers, viktorinos
Visos šio ženklo prekės: Visos Dream Makers prekės

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Stalo žaidimas viktorina "Laiko juosta"
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių