Kortų žaidimas su miško gyvūnais Djeco, DJ05146

Specifikacijos:
Rekomend. amžius nuo: 3 m.
Tipas: Kortos, Strateginiai stalo žaidimai
Prekės ID: 37438263
0 € pristatymas nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS424
959
Pardavėjas: Pigu.lt 4.7
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 7 d.

000

LP EXPRESS terminale

Gegužės 7 d.

0 € pristatymas nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS424
219

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 7 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 7 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 8 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 7 d.

199

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 7 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 7 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 8 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 8 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Pigu.lt 4.7
  • 91% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Kortų žaidimas su miško gyvūnais Djeco, DJ05146

Taktinis žaidimas. Galva, kūnas ar kojos - kurios dalies turėtumėte paprašyti, kad sukurtumėte tobulą „Animomix“? Tačiau būkite budrūs - ne visos galvos atitinka ne visus kūnus! Ta pati taisyklė galioja ir kojoms!

Rekomenduojamas amžius: nuo 3 iki 6 metų.

Žaidėjų skaičius: 2 - 3

Žaidimo sudėtis: 42 kortos (14 „galvos“ kortų, 14 „kūno“ kortų, 14 „kojų“ kortų)

Žaidimo tikslas: pirmam sudėlioti keturis „Animomix“ gyvūnus.

Žaidimo principas: Vienas „Animomix“ gyvūnas sudėliojamas iš trijų kortų: galvos, kūno bei kojų. Kortose pavaizduotos dviejų dydžių gyvūnų kaklo bei klubų sritys, todėl gyvūnus reikia sudėlioti taip, kad kaklas bei klubai sutaptų!

Žaidimo eiga: Išmaišykite kortas ir išdalinkite visiems žaidėjams po keturias. Likusias kortas sudėkite į užverstą kaladę stalo viduryje. Jauniausias žaidėjas pradeda žaidimą, žaidimas žaidžiamas pagal laikrodžio rodyklę.

Savo ėjimo metu pirmas žaidėjas (A) išsirenka bet kurį kitą žaidėją (B) ir jo paprašo „galvos“, „kūno“ ar „kojų“.

- Jeigu žaidėjas B turi žaidėjo A paprašytą kortą, jis ją atiduoda žaidėjui A. Tada žaidėjas B pasiima naują kortą nuo kaladės viršaus tam, kad rankoje vėl turėtų keturias kortas.

- Jeigu žaidėjas B neturi žaidėjo A paprašytos kortos, jis jam sako „trauk“. Žaidėjas A pasiima vieną kortą nuo kaladės viršaus.

• Jei žaidėjas A gali surinkti „Animomix“ gyvūną, jis priešais save pasideda visas tris surinkto gyvūno kortas. Tada pasiima dvi naujas kortas nuo kaladės viršaus tam, kad rankoje vėl turėtų keturias kortas. Žaidimą tęsia sekantis žaidėjas.

• Jei žaidėjas A negali surinkti „Animomix“ gyvūno, jis padeda vieną iš savo turimų kortų atgal į kaladę tam, kad jo rankose liktų keturios kortos. Žaidimą tęsia sekantis žaidėjas.

Pastaba: Jeigu savo ėjimo metu žaidėjas iš karto gali sudėti iš savo turimų kortų „Animomix“ gyvūną, jis jį padeda priešais save ir paima nuo kaladės tris naujas kortas tam, kad rankoje vėl turėtų keturias kortas ir tik tuomet paprašo kito žaidėjo kortos.

Žaidimo pabaiga: Žaidimą laimi tas žaidėjas, kuris pirmasis priešais save padeda keturis „Animomix“ gyvūnus.

Dėmesio! Netinka vaikams iki 3 metų, dėl smulkių detalių yra pavojus užspringti.

DJECO

Djeco - išskirtinio prancūzų dizaino prekės vaikams. Kompanija įkurta daugiau nei prieš 50 metų Prancūzijoje ir šiandien yra žinoma visame pasaulyje dėl savo išskirtinio dizaino ir kokybės.

Kilmės šalis: K.L.R. Pagaminta pagal Prancūzijos dizainą ir užsakymą.

Įspėjimas: Dėmesio! Yra smulkių detalių, vaikas gali užspringti.

CE ženklinimas yra prekės gamintojo pareiškimas, kad produktas atitinka jam taikomus Europos Komisijos direktyvų reikalavimus.

Djeco

Djeco - prancūzų prekinis ženklas, 1954 metais įkurtas darnios, vienas kitą mylinčios, šeimos. Laikui bėgant, įkūrėja Véronique Michel-Dalès verslą perleido sūnui, o šis savo ruožtu puoselėjo nuo įmonės gyvenimo iškeltas vertybes: kūrybiškas dizainas, aistra darbui ir produktų kokybė. Djeco pavadinimas kilo nuo driežiuko vardo “Gecko”. Jis puikuojasi ir kompanijos logotipe.

Djeco lavinamieji žaislai, stalo žaidimai ir galvosūkiai - išties unikalūs, nes juose, tarsi slypi didelė dalis kultūros ir inteligencijos. Galbūt visai ne be reikalo, 1960 metais, Djeco laimėjo Oskarą už savo žaidimus. Kol sūnus augo, verslo grandis buvo šiek tiek nutrūkusi. Kol Frédéric vieną dieną atsikvošėjo ir visu tempu pradėjo kurti edukacinio tipo žaislus - rinkoje pasirodė medinės dėlionės ir panašūs, mąstymą skatinantys užsiėmimai.

Iki šių dienų, kiekvienas Djeco žaislas ar žaidimas, atrodo išskirtinai, ypač artistiškai, kadangi kūrybinis žvilgsnis į produkciją ne tik išliko, bet ir ūgtelėjo su kaupu. Djeco padėjo Prancūzijai įžengti į naują žaislų lygmenį ir iki šios dienos vis kyla ir stebina gerbėjus visame pasaulyje.

Kortų žaidimas su miško gyvūnais Djeco, DJ05146 Djeco

Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.

Įspėjimas!

Jei žaislas turi smulkių detalių, netinka jaunesniems kaip 3 metų amžiaus vaikams. Būkite atsargūs su smulkiomis detalėmis, kurios gali atsiskirti ar būti nukąstos, nes vaikas gali užspringti arba įkvėpti! Visos žaislо pakavimo medžiagos ir detalės nėra žaislo dalys, todėl prieš paduodant žaislą vaikui, turi būti nuimtos. Naudoti prižiūrint suaugusiesiems.

Strateginiai stalo žaidimai

Stalo žaidimai apima labai daug žanrų, tačiau vienas populiariausių ir patvariausių yra strateginiai žaidimai. Šie žaidimai leidžia žaidėjams valdyti civilizaciją, kariuomenę ar net komandą ir įpareigoti juos galvoti į priekį ir pergudrauti opoziciją. Strateginiai žaidimai dažnai yra karinio pobūdžio, tačiau taip būna ne visada ir laikui bėgant žanras labai įvairavo. Daugelis tokių žaidimų susilaukia gerbėjų ir kritikų pripažinimo ir pagyrų, todėl kai kurie žaidimai aiškiai viršija savo konkurentus kaip geriausi strateginiai stalo žaidimai. Strateginiuose stalo žaidimuose, dažnai savarankiški sprendimų priėmimo įgūdžiai turi didelę reikšmę lemiant rezultatą. Beveik visi strateginiai žaidimai reikalauja vidinio „sprendimų medžio“ arba strateginio stiliaus mąstymo ir paprastai aukšto situacijos suvokimo.

Skaityti daugiau

Bendra informacija apie: Kortų žaidimas su miško gyvūnais Djeco, DJ05146

Prekės ID: 37438263
Kategorija: Stalo žaidimai, galvosūkiai
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,085 x 0,028 x 0,117 m, 0,172 kg
Reikalingi elementai: Ne
Elementų tipas: Nenurodyta
Žaidimo kalba: Universalus
Išmanus įrenginys: Ne
Pardavėjas: Pigu.lt
Prekės ženklas: Djeco
Rekomend. amžius nuo: 3 m.
Tipas: Kortos, Strateginiai stalo žaidimai
Rūšis: Djeco, kortos, Djeco, strateginiai stalo žaidimai
Visos šio ženklo prekės: Visos Djeco prekės

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (1)

Kortų žaidimas su miško gyvūnais Djeco, DJ05146
5

(1 pirkėjo įvertinimas)

5 žvaigždutės
(1)
4 žvaigždutės
(0)
3 žvaigždutės
(0)
2 žvaigždutės
(0)
1 žvaigždutė
(0)

100%

pirkėjų rekomenduoja šią prekę

Palikite atsiliepimą apie prekę

Informacija ir taisyklės

Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.

Įvertinti prekę
Kristina K.
2023-11-28

Pardavėjas: Oliveris, UAB

Įdomus prancūziško prekės ženklo žaidimas, labai juokingas, nes vaikas kuria naujus gyvūnus ir mokosi proporcijų. Įdomu ir vaikams, ir suaugusiems. Kokybė kaip visada aukščiausia. Ačiū!

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių