Mano pirmasis žaidimų lobynasnHABA, 10 žaidimų kolekcija

Specifikacijos:
Rekomend. amžius nuo: 3 m.
Tipas: Mokomieji stalo žaidimai
Prekės ID: 36292193
0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 724PRISTATYMAS
7298
9558
-23%
Pardavėjas: Minced 4.3
Į krepšelį
550 / mėn.
Skolinantis 7298 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 550 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 9900 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2434
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 19 d.

000

LP EXPRESS terminale

Liepos 20 d.

0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 724PRISTATYMAS
219

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 19 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 19 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 20 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 20 d.

199

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 22 d.

265

Pristatysime į namus

Liepos 22 d.

399

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 23 d.

149

Smartpost terminale

Liepos 23 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: Mano pirmasis žaidimų lobynasnHABA, 10 žaidimų kolekcija

Smagi kombinacija – klasikiniai bei nauji stalo ir kortų žaidimai. Su meile sukurti mediniai žaidimai bus puiki Jūsų vaikų pradžia žaidimų pasaulyje. Šį rinkinį sudaro 10 žaidimų. Geriausi žaidimai vienoje vietoje! Žaidimai skirti 2-4 žaidėjams nuo 3 metų.

Iliustracijos: Rodger De Klerk

Redaktoriai: Markus Nikisch, Johannes Zirm

Žaidimai:

1.      Ūkininko parcheesi: 2-4 žaidėjams nuo 3 metų amžiaus.

2.      Energingas ūkininkas: 1-6 žaidėjams nuo 3 metų amžiaus.

3.      Eime apsipirkti: 2-4 žaidėjams nuo 3 metų amžiaus.

4.      Į ganyklą – pasiruošt, dėmesio, pirmyn!: 2-6 žaidėjams nuo 3 metų amžiaus.

5.      Ganykla ir gardas: 2-6 žaidėjams nuo 3 metų amžiaus.

6.      Mūū mūū: 2-5 žaidėjams nuo 4 metų amžiaus.

7.      Laimingos šeimos fermoje: 3-6 žaidėjams nuo 4 metų amžiaus.

8.      Apsnūdę šaukštai: 3-6 žaidėjams nuo 4 metų amžiaus.

9.      Diena turguje: 2-4 žaidėjams nuo 5 metų amžiaus.

10.  Lenktynės aplink fermą: 2-4 žaidėjams nuo 5 metų amžiaus.

Turinys

3 arkliai

3 karvės

3 kiaulės

3 avys

3 raudoni obuoliai

2 slyvos

2 kiaušiniai

2 gabalai sūrio

2 salotų lapai

2 morkos

1 ūkininkas

1 žaidimo kauliukas su akutėmis

1 spalvotas žaidimo kauliukas

6 žvaigždės

1 mėnulis

1 žaidimo taisyklių instrukcija

Žaidimo lenta „ferma“ ir „turgus“ (vienoje lentos pusėje „ferma“, o kitoje „turgus“)

Žaidimo lenta „ganykla“ ir „parcheesi“ (lentos pusėje „ganykla“, o kitoje „parcheesi“)

Kortų kaladė (32 kortos)

32 atminties kortelės (vienoje pusėje „ganykla“, o kitoje „gardas“)

4 prekių sąrašai

3 kartoniniai „fermos“ diskai.

1.      Ūkininko parcheesi

Klasikinis žaidimas skirtas 2-4 žaidėjams nuo 3 metų amžiaus.

Reikalingos priemonės:

Žaidimo lenta „Ūkininko parcheesi“

3 avys

3 arkliai

3 kiaulės

3 karvės

1 žaidimo kauliukas su skaičiais

Pasiruošimas žaidimui

Padėkite žaidimo lentą stalo viduryje. Kiekvienas žaidėjas gauna po trys tos pačios rūšies gyvūnus ir pastato juos į atitinkamas gardas. Paruoškite žaidimo kauliuką.

Žaidimo instrukcija

Žaiskite pagal laikrodžio rodyklę. Žaidėjas neseniai maitinęs kokį nors gyvūną gali pradėti žaidimą. Jei nepavyksta susitarti, žaidimą pradeda jauniausias žaidėjas. Žaidėjai turi atvesti savo gyvūnus prie jų maitinimo vietos. Tam, kad žaidėjai žinotų kur vesti savo gyvūnus, jie pirmiausiai turi atpažinti maistą ir kuris gyvūnas ką valgo. Arkliai mėgsta morkas, karvės ėda šieną, avys nori žalių lapų, o kiaulėms patinka raudoni obuoliai. Atėjus eilei, išmeskite žaidimo kauliuką. Iškrenta:

-          3 akutės. Kaip pasisekė! Galite rinktis, ar norite perkelti savo gyvūną iš gardo į sekantį kvadratėlį, ar norite perkelti vieną iš savo besiganančių gyvūnų, per 3 langelius į priekį, pagal laikrodžio rodyklę.

-          1 ar 2 akutės. Galite perkelti vieną besiganantį gyvūną per atitinkamą langelių skaičių.           

Tada, kito žaidėjo eilė mesti kauliuką.

Svarbios užuominos:

-          Jei dar neturite besiganančių gyvūnų, turite pirmiausiai išimti vieną iš gyvūnų iš gardo. Tą galima padaryti tik išmetus 3 akutes. Galite mesti žaidimo kauliuką 3 kartus

-          Jeigu vienas ar daugiau Jūsų gyvūnų jau eina link maisto, galite mesti kauliuką tik kartą ir perkelti gyvūną per atitinkamą langelių skaičių.

-          Perkeliant gyvūną, yra skaičiuojami visi kvadratėliai, net ir užimti.

-          Ant vieno kvadratėlio gali stovėti daugiau nei vienas gyvūnas

-          Turite visada perkelti gyvūną per tiek kvadratėlių, kiek akučių iškrenta ant žaidimo kauliuko.

-          Tikslas turi būti pasiektas išmetus tinkamą akučių skaičių. Jei to padaryti nepavyksta, Jūsų gyvūnas lieka savo vietoje.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai vienas iš žaidėjų parveda visus trys gyvūnus į atitinkamas maitinimo vietas. Šis žaidėjas yra nugalėtojas.

Variacija

Jeigu pasiekiate kvadratėlį ant kurio stovi kito žaidėjo gyvūnas, galite nusiųsti jį namo. Tada, jis turės iš naujo pradėti žaidimą.

2.       Energingas ūkininkas

Bendradarbiavimo žaidimas skirtas 1-6 žaidėjams nuo 3 metų amžiaus.

Reikiamos priemonės:

Žaidimo lenta „ferma“

3 kartoniniai „fermos“ diskai

6 žvaigždės

1 mėnulis

1 spalvotas žaidimo kauliukas

Pasiruošimas žaidimui

Padėkite žaidimo lentą stalo viduryje, ūkininką pastatykite ant jo namo. Paruoškite žvaigždes, kartoninius diskus, mėnulį ir žaidimo kauliuką.

Žaidimo instrukcija

Žaiskite pagal laikrodžio rodyklę. Žaidėjas, neseniai rinkęs vaisius, gali pradėti žaidimą. Jei nepavyksta susitarti, žaidimą pradeda jauniausias žaidėjas. Kartu Jūs galite padėti ūkininkui padaryti jo kasdienius darbus: pamaitinti gyvūnus, surinkti vaisius bei derlių. Kai ateina Jūsų eilė, meskite žaidimo kauliuką. Dabar pažiūrėkite kur stovi ūkininkas.

Judant pagal laikrodžio rodyklę, ar ant sekančio kvadratėlio yra tokia pat spalva, kokia iškrito metant kauliuką?

-          Taip? Šaunu! Galite perkelti ūkininką į tą kvadratėlį

-          Ne? Gaila, bet ūkininkas labai išvargęs ir turi likti savo vietoje. Praėjo šiek tiek laiko. Padėkite žvaigždę ant žaidimo lentos centre esančio dangaus.           

Tada ateina kito žaidėjo eilė mesti kauliuką.

Svarbios užuominos:

-          Dideli raudoni kvadratėliai, esantys žaidimo lentos kampuose, skaičiuojami kaip normalūs kvadratėliai ir ant jų galima atsistoti tik išmetus atitinkamą spalvą.

-          Įdėmiai žiūrėkit! Kai kurios gėlės šiek tiek pasislėpusios

-          Kai išeinate iš kampinio kvadratėlio, turite ant jo padėti atitinkamą kartoninį diską. Ši užduotis sėkmingai atlikta.

-          Kai nebelieka žvaigždžių, ant dangaus uždėkite mėnulį.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai yra atliktos visos užduotys, o ūkininkas grįžta namo dar neatsiradus mėnuliui. Energingieji pagalbininkai kartu laimėjo. Jeigu mėnulis danguje atsiranda anksčiau, nei ūkininkas grįžta namo – deja, neatlikote visų užduočių ir visi pralaimite žaidimą. Pabandykite dar kartą, gal nauja diena atneš ir sėkmę.

3.       Eime apsipirkti

Apsipirkimo žaidimas skirtas 2-4 žaidėjams nuo 3 metų amžiaus.

Reikalingos priemonės:

Žaidimo lenta „turgus“

4 prekių sąrašai

2 raudoni obuoliai

2 slyvos

2 kiaušiniai

2 gabalai sūrio

2 salotų lapai

2 morkos

1 spalvotas žaidimo kauliukas

Pasiruošimas žaidimui

Padėkite žaidimo lentą stalo viduryje. Daiktus padalinkite pagal spalvas ir sudėkite juos į krepšelius prie kioskų. Kiekvienas žaidėjas gauna prekių sąrašą. Paruoškite žaidimo kauliuką.

Žaidimo instrukcija

Žaiskite pagal laikrodžio rodyklę. Žaidėjas, neseniai buvęs turguje, gali pradėti žaidimą. Jei nepavyksta susitarti, žaidimą pradeda jauniausias žaidėjas ir pirmas bando nupirkti reikiamas prekes iš prekių sąrašo. Kai ateina Jūsų eilė, meskite žaidimo kauliuką. Ar kauliukas rodo spalvą kuri atitinką kažkurį daiktą iš prekių sąrašo?

-          Taip? Jei tos prekės dar neturite, paimkite jį nuo žaidimo lentos ir padėkite jį ant savo prekės sąrašo. Jeigu šią prekę jau turite, imti nieko negalite.

-          Ne? Gaila, bet negalite nieko paimti.

Tada, kito žaidėjo eilė.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai vienas iš žaidėjų surenka visas prekes esančias jo sąraše. Jis ir laimi žaidimą.

4.       Į ganyklą – pasiruošt, dėmesio, pirmyn!

Jaudinantis žaidimas, reikalaujantis geros atminties. Skirtas 2-6 žaidėjams nuo 3 metų amžiaus.

Reikalingos priemonės:

Žaidimo lenta „ganykla“

16 atminties kortų (su „ganyklos“ atvaizdais)

1 ūkininkas

1 žaidimo kauliukas su akutėmis

Pasiruošimas žaidimui

Padėkite žaidimo lentą stalo viduryje. Padėkite 16 kortų ant ganyklos, o ūkininką pastatykite ant bet kurio kvadratėlio. Paruoškite žaidimo kauliuką.

Žaidimo instrukcija

Žaiskite pagal laikrodžio rodyklę. Žaidėjas, mokantis greičiausiai pasakyti „žalia žolė“ trys kartus, gal pradėti žaidimą. Jei nepavyksta susitarti, žaidimą pradeda jauniausias žaidėjas ir bando surasti kuo daugiau gyvūnų ganykloje.

Kai ateina Jūsų eilė, meskite žaidimo kauliuką. Perkelkite ūkininką per tiek kvadratėlių, kiek akučių iškrito išmetus kauliuką. Kai ūkininkas atsistoja ant tinkamo kvadratėlio su gyvūno atvaizdu, Jūs turite surasti tą gyvūną ganykloje. Atverskite atminties kortelę. Ar atvertėt tinkamą gyvūną?

-          Taip? Puiku! Pasiimkite šią kortą.

-          Ne? Visi žaidėjai bando įsiminti gyvūną. Tada, korta užverčiama.           

Tada, kito žaidėjo eilė.

Svarbios užuominos:

-          Jeigu ūkininkas atsistoja ant kvadratėlio, ant kurio nėra pavaizduotas joks gyvūnas, tada Jūs galite pažiūrėti bet kokią atminties kortelę.

-          Jeigu ūkininkas  atsistoja ant kvadratėlio, ant kurio pavaizduotas gyvūnas jau buvo surastas, galite perkelti ūkininką vienu langeliu į priekį, kad jis atsistotų ant gyvūno, kuris dar nerastas.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai ant ganyklos nebelieka kortelių. Žaidėjas su aukščiausia kortų krūva laimi žaidimą.

5.      Ganykla ir gardas.

Klasikinis atminties žaidimas skirtas 2-6 žaidėjams nuo 3 metų amžiaus.

Reikiamos priemonės:

16 atminties kortelių su „ganykla“ vienoje pusėje

16 atminties kortelių su „gardu“ vienoje pusėje.

Pasiruošimas žaidimui

Sumaišykite kortas ir išdėliokite jas ant stalo atsitiktine tvarka. Įsitikinkite, kad kortos neuždengtų viena kitos.

Žaidimo instrukcija

Žaiskite pagal laikrodžio rodyklę. Žaidėjas pirmas įvardinęs fermos gyvūną gali pradėti. Atverskite dvi kortas: Vieną „ganyklos“, o kitą „gardo“.

Ar paveikslėliai sutampa (pvz.: du arkliai)?

-          Taip? Paimkite šią porą ir verskite dar dvi kortas

-          Ne? Visi žaidėjai bando įsiminti paveikslėlius. Kortos užverčiamos.

Tada, kito žaidėjo eilė.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai visos poros yra surenkamos. Žaidėjas su aukščiausia kortų krūva laimi žaidimą.

Variacija

Žaidimas tampa lengvesnis, jei kai kurios gyvūnų poros yra išimtos iš žaidimo.

6.      Mūū mūū

Klasikinis kortų žaidimas skirtas 2-5 žaidėjams nuo 4 metų amžiaus.

Reikalingos priemonės:

Kortų kaladė (32 kortos)

Pasiruošimas žaidimui

Kiekvienas žaidėjas gauna po 5 kortas ir laiko jas rankoje, neleisdamas kitiems žaidėjams jas pamatyti. Likusios kortos padedamos stalo viduryje, užverstos. Paimkite vieną kortą nuo kortų krūvos viršaus, atverskite ir padėkite šalia krūvos.

Žaidimo instrukcija

Žaiskite pagal laikrodžio rodyklę. Žaidėjas, neseniai avėjas guminius batus, gali pradėti žaidimą. Jei nepavyksta susitarti, žaidimą pradeda jauniausias žaidėjas ir bando padėta vieną iš savo kortų ant atverstos kortos stalo centre.

Dėmesio: Kortą, kurią atiduodate turi būti arba tos pačios spalvos (geltona, mėlyna, raudona ar žalia), arba atitinkantis paveikslėlis (pvz. guminiai batai) kaip centre gulinti korta. Jei neturite tinkamos kortos turite traukti vieną kortą iš krūvos. Tačiau ištrauktos kortos dėti ant atverstos kortos negalite, net jei ji ir sutampa. Kai visos užverstos kortos yra sunaudojamos, atverstos kortos yra naudojamos, išskyrus viršutinę kortą. Atverstos kortos yra išmaišomos ir užverčiamos.

Tada, kito žaidėjo eilė.

Kai kurios kortos turi ypatingą reikšmę:

-          Kibiras. Dedami šią kortą Jūs galite pasirinkti spalvą. Sekanti korta turi būti tos spalvos.

-          Karutis. Jūs galite iškart dėti antrą kortą. Jei neturite tinkamos spalvos kortos – traukiate iš krūvos.

-          Šakės. Sekantis žaidėjas turi traukti 2 kortas iš krūvos

-          Kaliausė. Sekantis žaidėjas praleidžia savo ėjimą.

Tada, kito žaidėjo eilė.

Kai vienas iš žaidėjų turi tik vieną kortą rankoje, jis šaukia: „Mūū!“. Jei tą padaryti pamiršta, jis turi traukti dvi kortas iš krūvos.

Žaidimo pabaiga

Žaidėjas padėjęs paskutinę savo kortą ir sušukęs: „Mūū, mūū!” – laimi žaidimą. Patarimas: žaidimas tampa lengvesnis, jei ypatingos kortų reikšmės yra ignoruojamos. Taip pat, patys galite sugalvoti ypatingų kortų. Pavyzdžiui: keičiasi žaidėjų eilę, jei padedamas traktorius arba reik pavaizduot karvę padėjus pieno bidoną.

7.      Laimingos šeimos fermoje

Klasikinis kortų žaidimas skirtas 3-6 žaidėjams nuo 4 metų amžiaus.

Reikalingos priemonės:

Kortų kaladė (32 kortos)

Pasiruošimas žaidimui

Sumaišykite kortas ir išdalinkite jas visiems žaidėjams. Kai kurie žaidėjai gali turėti daugiau kortų nei kiti. Tada, visi žaidėjai žiūri ar jiems pasitaikė sutampančių kortų (pvz.: 4 šakės). Tai vadinama laiminga šeima. Žaidėjas turintis laimingą šeimą padeda ją prieš save. Jei vienas žaidėjas turi daugiau nei vieną laimingą šeimą, kortos sudedamos atgal į kaladę, sumaišomos ir dalinamos iš naujo.

Žaidimo instrukcija

Žaiskite pagal laikrodžio rodyklę. Žaidėjas, kuris neseniai tvarkė savo kambarį, gali pradėti žaidimą. Jei nepavyksta susitarti, pradeda jauniausias žaidėjas ir klausia žaidėjų ar jie turi jam reikalingu paveikslėlių (pvz.: Ar turi traktorių?). Ar kažkas iš žaidėjų turi tą kortą?

-          Taip? Tada jis turi atiduoti tą kortą. Tačiau jis turi atiduoti tik vieną kortą, net jei turi ir daugiau tos pačios rūšies kortų. Žaidėjas gavęs kortą, gali prašyt kitos rūšies kortos arba iš to paties, arba kitų žaidėjų.

-          Ne? Jis neturi atiduoti jokios savo kortos. Tada, ateina jo eilė klausti kitų žaidėjų.

Kai žaidėjas surenka laimingą šeimą, ją padeda prieš save.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai surenkamos visos laimingos šeimos ir padedamos ant stalo. Žaidėjas surinkęs daugiausiai laimingų šeimų laimi žaidimą.

8.       Apsnūdę šaukštai

Klasikinio žaidimo variacija skirta 3-6 budriems žaidėjams nuo 4 metų amžiaus.

Reikiamos priemonės:

Kortų kaladė (32 kortos)

6 žvaigždės

1 ūkininkas

1 mėnulis

Pasiruošimas žaidimui

Sumaišykite kortas. Kiekvienas žaidėjas gauna po penkias kortas (6, jei trys žaidėjai) ir laiko jas rankoje. Paruoškite žvaigždes, mėnulį ir ūkininką.

Žaidimo instrukcija

Žaiskite pagal laikrodžio rodyklę. Žaidėjas, kuris šiandiena anksčiausiai atsibudo, gali pradėti žaidimą. Jei nepavyksta susitarti, žaidimą pradeda jauniausias žaidėjas ir paima ūkininką. Jis yra šio raundo vadovas. Vadovas duoda nurodymą „Pasikeiskit kortom“. Visi žaidėjai paima vieną savo korta ir užverstą paduodą ją kaimynui iš kairės, o šis pasiima tą kortą. Keitimasis tęsiamas, kol vienas iš žaidėjų turi 3 vienodus paveikslėlius savo rankose (pvz.: 3 kibirai). Tada, jis padeda savo kortas prieš save, atverstas ir paliečia savo nosies galiuką. Pirmas tą pastebėjęs žaidėjas daro lygiai tą patį. Žaidėjas likęs paskutinis (nepadėjęs kortų ir nepalietęs nosies) yra skelbiamas šio raundo miegaliumi ir gauna žvaigždę. Jei nebelieka žvaigždžių, jis gauna mėnulį. Pradedamas naujas raundas. Ūkininkas yra perduodamas sekančiam žaidėjui, pagal laikrodžio rodyklę, ir jis tampa nauju raundo vadovu.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai atiduodamas mėnulis. Žaidėjas surinkęs mažiausiai medinių figūrėlių laimi žaidimą. Gali būti ir lygiosios. Patarimas: Jei žaidėjai nėra įsitikinę, kas padėjo kortas paskutinis – raundo vadovas tą nusprendžia.

9.      Diena turguje

Spalvingas žaidimas reikalaujantis pirmųjų taktinių sprendimų skirtas 2-4 žaidėjams nuo 5 metų amžiaus.

Reikalingos priemonės

Žaidimo lenta „turgus“

4 prekių sąrašai

2 raudoni obuoliai

2 slyvos

2 kiaušiniai

2 gabalai sūrio

2 salotų lapai

2 morkos

1 spalvotas žaidimo kauliukas

Pasiruošimas žaidimui

Padėkite žaidimo lentą stalo viduryje. Daiktus padalinkite pagal spalvas ir sudėkite juos į krepšelius prie kioskų. Padėkite prekių sąrašus šalia žaidimo lentos, kad visi juos matytų. Paruoškite žaidimo kauliuką.

Žaidimo instrukcija

Žaiskite pagal laikrodžio rodyklę. Žaidėjas galintis išvardinti prekes, kurias galima nusipirkti turguje, gali pradėti žaidimą. Jei nepavyksta susitarti, žaidimą pradeda jauniausias žaidėjas ir bando įgyvendinti kuo daugiau apsipirkimo norų. Kai ateina Jūsų eilė, meskite žaidimo kauliuką. Ar ant žaidimo lentos dar yra iškritusios spalvos daiktų?

-          Taip? Paimkite atitinkamą daiktą nuo žaidimo lentos ir padėkite jį ant prekių sąrašo, atitinkamoje vietoje. Kai prekių sąrašas užpildytas, galite jį pasiimti. Tada kito žaidėjo eilė.

-          Ne? Gaila, bet negalite nieko paimti.

Dabar kito žaidėjo eilė.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai išdalinami visi prekių sąrašai. Žaidėjas, kuris turi daugiausiai sąrašų yra žaidimo nugalėtojas. Gali būti ir lygiosios.

10.   Lenktynės aplink fermą

Jaudinantis žaidimas skirtas 2-4 žaidėjams nuo 5 metų amžiaus.

Reikiamos priemonės:

1 žaidimo lenta „ferma“

1 avis

1 arklys

1 kiaulė

1 karvė

1 spalvotas žaidimo kauliukas

Pasiruošimas žaidimui

Padėkite žaidimo lentą stalo viduryje. Kiekvienas žaidėjas pasiima po gyvūną ir pastato jį ant fermos namo. Paruoškite ūkininką ir žaidimo kauliuką.

Žaidimo instrukcija

Žaiskite pagal laikrodžio rodyklę. Žaidėjas neseniai matęs triušį arba ežį gali pradėti žaidimą. Jeigu nepavyksta susitarti, pradeda jauniausias žaidėjas. Kai ateina Jūsų eilė, pastatykite ūkininką ant to paties kvadratėlio, kur stovi Jūsų gyvūnas ir meskite žaidimo kauliuką. Ar ant sekančio kvadratėlio (judant pagal laikrodžio rodyklę) yra gėlė kuri atitinka spalvą iškritusią ant kauliuko?

-          Taip? Pasisekė! Galite perkelti ūkininką vienu kvadratėliu pirmyn. Tada, dar karta meskite kauliuką arba užbaikite savo ėjimą čia. Jeigu norite užbaigti ėjimą, pastatykite savo gyvūną ant to kvadratėlio kur stovi ūkininkas, o jį perduokit sekančiam žaidėjui. Dabar jo eilė žaisti.

-          Ne? Gaila, bet Jūsų gyvūnas lieka savo vietoje. Perduokite ūkininką sekančiam žaidėjui. Dabar jo laikas mesti kauliuką.

Svarbios užuominos:

-          Galite kauliuką mesti tiek kartų, kiek norite. Bet Jūs galite perkelti gyvūną į ūkininko vietą tik savanoriškai sustabdę savo ėjimą.

-          Jei iškrenta spalva ant kurios nėra gėlės – Jūsų ėjimas baigtas, o gyvūnas lieka savo vietoje.

-          Dideli kvadratėliai skaičiuojami kaip normalūs ir į juos įeiti galima tik išmetus stitinkamą spalvą.

-          Žiūrėkite įdėmiai! Kai kurie augalai pasislėpę.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai žaidėjas atveda savo gyvūną namo ir taip laimi žaidimą.

Žaidimo iliustratorius

Iliustratorius Rodger De Klerk gimė 1956, netoli Antverpeno. Jis visada mėgo reikšti savo fantazijas smulkmeniškuose piešiniuose. Studijuodamas Belgijos menų koledže ir vėliau dirbdamas komiksų iliustratoriumi, jis suprato, kad labiausiai mėgsta iliustruoti žaidimus bei knygas. Rodger De Klerk yra susituokęs ir turi du sūnus. Jis dirba samdomu iliustratoriumi Antverpene ir mėgsta važinėti kalnų dviračiu.

Įspėjimas: Dėmesio! Yra smulkių detalių, vaikas gali užspringti.

CE ženklinimas yra prekės gamintojo pareiškimas, kad produktas atitinka jam taikomus Europos Komisijos direktyvų reikalavimus.

Įspėjimas!

Jei žaislas turi smulkių detalių, netinka jaunesniems kaip 3 metų amžiaus vaikams. Būkite atsargūs su smulkiomis detalėmis, kurios gali atsiskirti ar būti nukąstos, nes vaikas gali užspringti arba įkvėpti! Visos žaislо pakavimo medžiagos ir detalės nėra žaislo dalys, todėl prieš paduodant žaislą vaikui, turi būti nuimtos. Naudoti prižiūrint suaugusiesiems.

Mokomieji stalo žaidimai

Stalo žaidimai - itin smagus laisvalaikio praleidimo būdas, padovanojantis daugybę gerų emocijų ir suteikiantis progą praleisti kokybišką laiką kartu su šeima ir draugais. Šiandieninėje stalo žaidimų rinkoje itin populiarus - mokomųjų žaidimų tipas. Įtraukiantys, vaizduotę ir mąstymo įgūdžius lavinantys žaidimai užtikrins gerą laiką namuose su šeima ar draugų susibūrime. Šios grupės žaidimai ugdo gebėjimą susikaupti, lavina kalbos gebėjimus ir moko įvairių įgūdžių. Jie pasižymi ir ypatingai gražiu dizainu, tad žaisti bus kur kas smagiau. Mokomųjų žaidimų tarpe populiariausi yra IQ tipo žaidimai su skirtingo sudėtingumo klausimais, įvairios edukacinės dėlionės, geografiniai stalo žaidimai, galvosūkiai ir daugybė kitų. Taip pat itin populiarūs vaikams skirti mokomieji stalo žaidimai. Tai puikus būdas padėti vaikui lavinti kalbos ir logikos įgūdžius, mokytis įvairiausių temų bei saugiai pažinti save supantį pasaulį. Mokomieji stalo žaidimai - geriausia smegenų mankšta, nuostabus laisvalaikio praleidimo būdas ir puiki dovana savo artimiems žmonėms. Išbandykite savo sumanumą ir patirkite malonumą mokytis kasdien su sau tinkamu žaidimu jau dabar.

Skaityti daugiau

Bendra informacija apie: Mano pirmasis žaidimų lobynasnHABA, 10 žaidimų kolekcija

Prekės ID: 36292193
Kategorija: Stalo žaidimai, galvosūkiai
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,35 x 0,07 m, 2 kg
Reikalingi elementai: Ne
Elementų tipas: Nenurodyta
Žaidimo kalba: Universalus
Išmanus įrenginys: Ne
Pardavėjas: Minced
Prekės ženklas: Haba
Rekomend. amžius nuo: 3 m.
Tipas: Mokomieji stalo žaidimai
Rūšis: Haba, mokomieji stalo žaidimai
Visos šio ženklo prekės: Visos Haba prekės

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Mano pirmasis žaidimų lobynasnHABA, 10 žaidimų kolekcija
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių