Naudingi patarimai

Viskas apie elipsinius treniruoklius

Didelis elipsinių treniruoklių pasirinkimas
2019 12 18
zmones sportuoja sporto klube naudodamiesi elipsiniais treniruokliais

Nutarus įsigyti treniruoklį namams, daug populiarumo visuomet susilaukia elipsiniai treniruokliai. Vertinami dėl savo funkcionalumo, jie gali pasiūlyti ne vieną sveikatai bei figūrai naudingą privalumą – tereikia įvertinti atitinkamus aspektus ir išsirinkti savo poreikius atitinkantį treniruoklį. Šį kartą aptarsime tai, kuo naudingas elipsinis treniruoklis ir į ką pravartu atsižvelgti prieš jį perkant.

Elipsinių treniruoklių nauda

Labiausiai šio tipo treniruokliai mėgstami dėl šių priežasčių:

  • Treniruočių efektyvumas. Kadangi sportuojant prijungiamos ir rankos, pavyksta ištreniruoti kur kas daugiau raumenų grupių. Dirbant su juo, turėsite galimybę stiprinti sėdmenų, šlaunų, blauzdų, krūtinės ir rankų raumenis bei patys rinksitės, kaip sunkiai norisi sportuoti.
  • Tinka turintiems problemų su sąnariais. Šie treniruokliai nedaro didelio spaudimo sąnariams, todėl ženkliai sumažėja traumų rizika. Be to, jie dažnai rekomenduojami ir tiems, kurie turi problemų su nugara, keliais ar didesniu svoriu.
  • Galimybė sudeginti daug kalorijų. Atsakymas į daugeliui kylantį klausimą, ar elipsinis treniruoklis padeda numesti svorio, priklauso nuo to, kaip dažnai ir intensyviai Jūs sportuosite, tačiau jei kalbėsime apie galimybę sudeginti kalorijas, rezultatai maloniai pradžiugins. Šis treniruoklis sudeginamų kalorijų skaičiumi tik šiek tiek atsilieka nuo bėgimo takelio, todėl norintys atsisveikinti su papildomais kilogramais, tam turės visas galimybes.

Kaip pasirinkti elipsinį treniruoklį?

Tam, kad naujasis elipsinis treniruoklis iš tiesų atitiktų visus lūkesčius, svarbu paskirti laiko renkantis tinkamiausią modelį – tai padarysite atsižvelgę į kelis esminius aspektus.

Smagračio masė

Didesnė smagračio masė turi įtakos didesniam treniruoklio stabilumui ir pasipriešinimui. Tokie treniruokliai priverčia kiek daugiau padirbėti, kol yra pasiekiamas maksimalus greitis, todėl galima tikėtis geresnių rezultatų. Visgi, maksimalią masę siūlantys treniruokliai gali pareikalauti ir kur kas didesnių investicijų, todėl geriausia atrasti optimaliausią variantą.

Renkantis galite atsižvelgti į savo sudėjimą – kuo lieknesni esate, tuo mažesnės smagračio masės Jums pakaks. Taip pat verta pagalvoti, kaip dažnai šį treniruoklį naudosite:

- Profesionalams, minantiems kelis kartus per dieną, reikėtų rinktis modelius su ne mažesne nei 20 kg smagračio mase;


- Dažnam, kelis kartus per savaitę siekiančiam naudojimui pakaks 11-20 kg smagračio masės;


- Retam, keliais kartais per mėnesį apsiribojančiam naudojimui visiškai užteks modelių, galinčių pasiūlyti 11 kilogramų nesiekiančią smagračio masę.